Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izražavanje emocija u poslovnoj internetskoj komunikaciji (CROSBI ID 440945)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kordić, Iva Izražavanje emocija u poslovnoj internetskoj komunikaciji / Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa (mentor); Zagreb, Fakultet hrvatskih studija, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kordić, Iva

Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa

hrvatski

Izražavanje emocija u poslovnoj internetskoj komunikaciji

Osim što objašnjavamo osnovne pojmove poput izražavanje emocija, računalno posredovanje komunikacije, razumijevanja konteksta i emotikona koji su ključni za razumijevanje istraživačkog dijela rada, u radu donosimo objašnjenje zašto se stavlja naglasak na kontekst te kako on utječe na cjelokupnu komunikaciju. Upravo je kontekst onaj koji nedostaje u računalno posredovanoj komunikaciji gdje danas glavnu riječ vode emotikoni koji zauzimaju sve veći značaj u izražavanju emocija. Kako bi se moglo shvatiti što se danas događa s njima, vrlo je važno proučiti njihove početke te povijest, ali i objasniti kako se njima mogu izraziti emocije. S obzirom na to da je naglasak stavljen na izražavanje emocija u internetskoj komunikaciji u poslovnim situacijama, u radu objašnjavamo koje su odlike poslovne komunikacije te jesu li emocije uopće dobrodošle u takvoj vrsti komuniciranja. U radu donosimo i istraživanje kako izražavanje emocija izgleda u praksi, odnosno istraživanje će pokazati je li došlo do promjene načina komuniciranja u poslovnim situacijama. Pritom je odgovoreno na pitanja poput predstavljaju li emotikoni zamjenu za mimiku i gestikulaciju, rabe li se više u privatnoj ili poslovnoj komunikaciji, razlikuje li se uporaba emotikona s obzirom na hijerarhijski položaj te dolazi li do pogrešnog razumijevanja poruke zbog nerazumijevanja emotikona.

emotikoni, računalno posredovana komunikacija, poslovno komuniciranje, izražavanje emocija, kontekst

nije evidentirano

engleski

Expressing emotion in business internet communication

nije evidentirano

emoticons, computer mediated communication, business communication, expression of emotions, context

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

01.01.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet hrvatskih studija

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti