Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera (CROSBI ID 440944)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brattoni, Aleta
Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa
hrvatski
Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera
Instagram je jedan od društvenih medija koji je u vrlo kratko vrijeme ostvario veliku popularnost, posebice meĎu mlaĎom populacijom. Krajem 2018. godine brojio je milijardu mjesečno aktivnih korisnika, te njih 500 milijuna dnevno aktivnih (Omnicore, 2019). Navedeno su znali iskoristiti oni njegovi korisnici koji su na navedenoj platformi uspostavili kredibilitet i sakupili mnogobrojnu publiku te time postali zanimljivi manjim ili većim tvrtkama kao posrednici izmeĎu brenda i kupca. Javlja se tako sve veći broj takozvanih influencera, odnosno Instagram blogera, koji fotografije ne objavljuju samo iz zabave, već kao način zarade, a koliko se takav posao razvio govore podaci kako je 86% marketinških tvrtki koristilo marketing pomoću „utjecajnih osoba”od kojih je 92% bilo zadovoljno rezultatima smatrajući takvu vrstu marketinga djelotvornom. Influencer marketing postala je tako „produţena ruka” tradicionalnome marketingu(Linqia, 2017). Uz pomoć Instagram blogera, tvrtke se pribliţavaju prvenstveno mlaĎoj generaciji, s obzirom na to da su oni ti koji platformu najviše koriste (Arbona, 2018). Upravo je zbog toga ovaj rad posvećen istraţivanju stavova mlaĎe populacije. Dakle, njegov je glavni cilj spoznati stavove studenata o zanimanju Instagram blogera. U radu je naglašena metoda mreţne ankete, a osim toga, kao izvor podataka korištena je relevantna literatura, zatim istraţivanja digitalnih agencija i graĎa s popularnih internetskih stranica, dok se analiza sadrţaja koristi kod istraţivanja profila influencera. Istraţivanje je pokazalo kako gotovo svi studenti posjeduju Instagram profil i koriste ga skoro svakodnevno. U interakciji s „utjecajnim osobama” oprezni su, ne povode se uvijek za njihovim savjetima, te ih ne smatraju uvijek vjerodostojnima. Ipak, privlače ih njihove fotografije i u njima uţivaju.
društveni mediji, Instagram blogeri, influencer marketing
nije evidentirano
engleski
Student's attitudes towards the Instagram blogger profession
nije evidentirano
social media, Instagram bloggers, influencer marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
01.01.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet hrvatskih studija
Zagreb