Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera (CROSBI ID 440944)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brattoni, Aleta Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera / Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa (mentor); Zagreb, Fakultet hrvatskih studija, . 2019

Podaci o odgovornosti

Brattoni, Aleta

Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa

hrvatski

Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera

Instagram je jedan od društvenih medija koji je u vrlo kratko vrijeme ostvario veliku popularnost, posebice meĎu mlaĎom populacijom. Krajem 2018. godine brojio je milijardu mjesečno aktivnih korisnika, te njih 500 milijuna dnevno aktivnih (Omnicore, 2019). Navedeno su znali iskoristiti oni njegovi korisnici koji su na navedenoj platformi uspostavili kredibilitet i sakupili mnogobrojnu publiku te time postali zanimljivi manjim ili većim tvrtkama kao posrednici izmeĎu brenda i kupca. Javlja se tako sve veći broj takozvanih influencera, odnosno Instagram blogera, koji fotografije ne objavljuju samo iz zabave, već kao način zarade, a koliko se takav posao razvio govore podaci kako je 86% marketinških tvrtki koristilo marketing pomoću „utjecajnih osoba”od kojih je 92% bilo zadovoljno rezultatima smatrajući takvu vrstu marketinga djelotvornom. Influencer marketing postala je tako „produţena ruka” tradicionalnome marketingu(Linqia, 2017). Uz pomoć Instagram blogera, tvrtke se pribliţavaju prvenstveno mlaĎoj generaciji, s obzirom na to da su oni ti koji platformu najviše koriste (Arbona, 2018). Upravo je zbog toga ovaj rad posvećen istraţivanju stavova mlaĎe populacije. Dakle, njegov je glavni cilj spoznati stavove studenata o zanimanju Instagram blogera. U radu je naglašena metoda mreţne ankete, a osim toga, kao izvor podataka korištena je relevantna literatura, zatim istraţivanja digitalnih agencija i graĎa s popularnih internetskih stranica, dok se analiza sadrţaja koristi kod istraţivanja profila influencera. Istraţivanje je pokazalo kako gotovo svi studenti posjeduju Instagram profil i koriste ga skoro svakodnevno. U interakciji s „utjecajnim osobama” oprezni su, ne povode se uvijek za njihovim savjetima, te ih ne smatraju uvijek vjerodostojnima. Ipak, privlače ih njihove fotografije i u njima uţivaju.

društveni mediji, Instagram blogeri, influencer marketing

nije evidentirano

engleski

Student's attitudes towards the Instagram blogger profession

nije evidentirano

social media, Instagram bloggers, influencer marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

01.01.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet hrvatskih studija

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti