Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju (CROSBI ID 69645)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hadela, Jasmina ; Nemet, Borna ; Jurčević Lozančić, Anka Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 169-189

Podaci o odgovornosti

Hadela, Jasmina ; Nemet, Borna ; Jurčević Lozančić, Anka

hrvatski

Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju

Kompetencije održivosti te pedagoške kompetencije odgojitelja bitne su pretpostavke za kvalitetan odgojno-obrazovni proces. U empirijskom dijelu rada prikazuje se istraživanje koje je imalo za cilj ispitati i analizirati stavove studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o održivom razvoju te mogućnostima implementiranja problematike obrazovanja za održivi razvoj u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Rezultati istraživanja pokazuju kako studenti Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (N = 335) većinom imaju pozitivne stavove prema održivom razvoju. Najpozitivniji stav izrazili su prema društvenoj i obrazovnoj dimenziji održivoga razvoja, dok su stavovi prema okolišnoj dimenziji niži spram ostalih dimenzija, ali još uvijek pozitivni. Studenti visoko procjenjuju važnost obrazovanja za održivi razvoj te isto tako procjenjuju i važnost uloge odgojitelja u odgojno- obrazovnom radu za održivi razvoj. Međutim, niže je slaganje s tvrdnjom da imaju znanja i vještine za rad s djecom iz područja održivoga razvoja. S obzirom na rezultate dobivene ovim istraživanjem i teorijskim konceptima na kojima se ono temelji, opravdano je zaključiti da se studenti ne osjećaju dovoljno pripremljeni tijekom inicijalnoga obrazovanja za implementaciju održivoga razvoja, stoga se osjećaju manje kompetentnima, što upućuje na zaključak o potrebi znatnih promjena u obrazovnom kurikulu odgojitelja tijekom inicijalnoga obrazovanja i daljnjega profesionalnog usavršavanja.

obrazovanje za održivi razvoj ; obrazovne potrebe ; stavovi o održivom razvoju ; studenti Ranog i predškolskoga odgoja i obrazovanja ; vrijednost

nije evidentirano

engleski

Attitudes of early and preschool education students towards sustainable development

nije evidentirano

education for sustainable development ; attitudes towards sustainable development ; early and preschool education students ; values ; educational needs

nije evidentirano

Podaci o prilogu

169-189.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2021.

978-953-361-018-4

Povezanost rada

Pedagogija