Simulacija i vizualizacija umjetne kolonije mrava prilikom rješavanja problema labirinta (CROSBI ID 440839)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dujmušić, Filip
Golub, Marin
hrvatski
Simulacija i vizualizacija umjetne kolonije mrava prilikom rješavanja problema labirinta
U ovom radu je detaljno opisan Ant System algoritam a površno su obrađeni Ant Colony System te MAX-MIN varijanta kao podvrste mravljih algoritama. Navedene su neke primjene heuristike u rješavanju stvarnih problema. Osim toga prikazani su rezultati simulacije algoritma pri rješavanju konkretnog problema labirinta.
prirodom inspirirani algoritmi ; mravlji algoritmi ; heuristike ; NP-teški problemi ; labirint ; ACO
nije evidentirano
engleski
Simulation and visualization artificial ant colony during solving of maze
nije evidentirano
Nature-Inspired Optimization Algorithms ; ant algorithms ; heuristics ; NP-hard problems ; labyrinth ; Ant Colony Optimization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
11.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb