Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija i međuljudski odnosi u odgojno- obrazovnim ustanovama (CROSBI ID 702360)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Šarčević Ivić-Hofman, Katarina ; Benzon Milić, Andrea ; Uzelac, Saša Komunikacija i međuljudski odnosi u odgojno- obrazovnim ustanovama // Tematski zbornik II dio: Unapređenje kvalitete života djece i mladih. 2020. str. 655-664

Podaci o odgovornosti

Šarčević Ivić-Hofman, Katarina ; Benzon Milić, Andrea ; Uzelac, Saša

hrvatski

Komunikacija i međuljudski odnosi u odgojno- obrazovnim ustanovama

Uspješno ostvarivanje odgojno-obrazovne djelatnosti pretpostavlja brojne uvjete, a posebno se među tim uvjetima ističe važnost ljudskoga potencijala kao osnovne pretpostavke. Podrazumijeva se da su materijalni resursi važni, ali su od njih znatno važniji ljudi koji ih stvaraju. Radna situacija, odnosno interna organizacijska okolina (odnosi na relaciji ravnateljzaposlenici kao i struktura i organizacija sustava rada) znatnim dijelom određuje i ograničava ponašanje članova ustanove jer je organizacijsko ponašanje rezultat međudjelovanja pojedinca i njegove okoline. Mogući nedostatak komunikacije između zaposlenih, kao i nedovoljna suradnja među zaposlenicima i korisnicima usluga - roditeljima, veliki su problem u odgojnoobrazovnim ustanovama. Cilj ovoga rada je ukazati kako pravovremena, otvorena komunikacija kojoj zaposlenici vjeruju ključna je za zadržavanje visoke motivacije i zadovoljstva zaposlenih koji imaju pozitivan utjecaj na učinkovitost i lojalnost. Uloga ljudskih resursa u razvoju ključna je u odgojno-obrazovnoj ustanovi jer ljudi posjeduju znanja, vještine i kompetencije te je u njih potrebno ulagati kako bi se oni razvijali, a samim time i ustanovu u kojoj su zaposleni. U odgojno-obrazovnim ustanovama vrlo je bitna suradnja između svih sudionika odgojnoobrazovnog procesa, čije su akcije izravno povezane, višestruko isprepletene i ovisne jedna o drugoj. Međusobna suradnja treba pridonijeti povećanju kvalitete odgojno- obrazovnog rada, a u isto vrijeme i poticati kvalitetu daljnjeg razvoja cjelokupne odgojno- obrazovne ustanove.

komunikacija, suradnja između sudionika, kvaliteta razvoja ustanove

nije evidentirano

engleski

Communication and interpersonal relations in educational institutions

nije evidentirano

communication, cooperation between the participants, quality of institution development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

655-664.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tematski zbornik II dio: Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Podaci o skupu

XI. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

ostalo

26.06.2020-28.06.2020

Sunčev Brijeg, Bugarska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti