Mogućnosti uporabe performansa u suvremenoj pedagoškoj praksi: performans Potakni me glazbom i stihom (CROSBI ID 702350)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Ana ; Perić, Mira
hrvatski
Mogućnosti uporabe performansa u suvremenoj pedagoškoj praksi: performans Potakni me glazbom i stihom
Autorice u radu propituju svrhu, formu i praksu performansa od početaka do danas te predlažu upotrebu performansa u obrazovanju kao potencijalnu praksu u budućnosti. Polazna točka toga prijedloga je vlastita izvedba performansa Potakni me glazbom i stihom u razredu pred studentima 2.godine učiteljskoga studija umjesto tradicionalnoga uvodnoga predavanja na kolegiju Dramski odgoj. Inspiraciju za performans uzele su iz naslova Umjetničko-znanstvenoga skupa Glazba kao poticaj koji se održao u sklopu 8. međunarodnoga festivala harmonike Bela pl. Panthy u Slavonskome Brodu, 8.-11. ožujka 2018. te su njime propitivale suodnos glazbe i stiha komunicirajući međusobno svaka u svojemu umjetničkome područji: jedna pomoću glume i poezije, a druga pomoću glazbe.
performans ; prožimanje stiha i glazbe ; sredstvo obrazovanja ; dramska umjetnost ; glazbena umjetnost ; pedagogija
Rad sadrži i sažetak na engleskom jeziku.
engleski
Possibilities of performance art as a means of education in contemporary pedagogical practice: performance Inspiration by music and verse
nije evidentirano
performance art ; pervasion of verse and music ; means of education ; drama art ; music art ; pedagogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-109.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova s Umjetničko-znanstvenoga skupa 8. međunarodnoga festivala harmonike Bela pl. Panthy // Glazba kao poticaj // Music as an incentive
Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela
Slavonski Brod: Brodski harmonikaški orkestar Bela pl. Panthy
978-953-59969-1-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096