Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga visokoškolskih knjižnica u promoviranju održivog razvoja - primjer prakse knjižnice Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek (CROSBI ID 293795)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Zobundžija, Vesna ; Dolaček-Alduk, Zlata Uloga visokoškolskih knjižnica u promoviranju održivog razvoja - primjer prakse knjižnice Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek // e-zbornik. Elektronički zbornik radova Građevinskog fakulteta, 11 (2021), 21; 52-63. doi: 10.47960/2232-9080.2021.21.11.53

Podaci o odgovornosti

Zobundžija, Vesna ; Dolaček-Alduk, Zlata

hrvatski

Uloga visokoškolskih knjižnica u promoviranju održivog razvoja - primjer prakse knjižnice Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek

Održivi razvoj podrazumijeva usklađenost gospodarskog i društvenog razvoja s očuvanjem prirodnih dobara za budući rast i razvoj. Važnu ulogu u zelenom opismenjavanju i promicanju znanja o održivom okolišu imaju knjižnice, kao središta obrazovanja i otvorenog pristupa informacijama. Knjižnice su i pokretači promjena koje novim uslugama i aktivnostima mogu bitno doprinijeti rješavanju problema održivosti i ostvarivanju ciljeva UN-ove Agende 2030 za održivi razvoj. Knjižnica Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek nastoji doprinijeti ostvarivanju planiranih ciljeva za održivi razvoj koji su vezani uz obrazovanje i dostupnost informacija, zaštitu okoliša i održivu gradnju. U radu su opisani obrazovni i informacijski resursi koje knjižnica osigurava u materijalnom obliku i na mrežnim platformama te aktivnosti kojima promiče ekološku osviještenost i sudjelovanje korisnika u zelenim aktivnostima.

održivi razvoj, zelena pismenost, visokoškolske knjižnice, zelene knjižnice

nije evidentirano

engleski

The role of higher education libraries in promoting sustainable development - an example of the practice of the library at the Faculty of Civil Engineering and Architecture Osijek

nije evidentirano

sustainable development, green literacy, higher education libraries, green libraries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (21)

2021.

52-63

objavljeno

2232-9080

10.47960/2232-9080.2021.21.11.53

Povezanost rada

Građevinarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice