Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pjevački zbor kao dio jezgrovnoga kurikuluma umjetničkoga odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 702283)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna ; Bašić, Sunčana Pjevački zbor kao dio jezgrovnoga kurikuluma umjetničkoga odgoja i obrazovanja // Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – Je li novo staro? / Peko, A. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 72-73

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna ; Bašić, Sunčana

hrvatski

Pjevački zbor kao dio jezgrovnoga kurikuluma umjetničkoga odgoja i obrazovanja

U glazbenim školama pjevački zbor nije tek jedna od ponuđenih izvannastavnih aktivnosti, kao što je to slučaj u općeobrazovnim školama, nego je to redoviti nastavni predmet koji uz druge stručne glazbene predmete predstavlja dio jezgrovnoga kurikuluma glazbenoga odgoja i obrazovanja. U ovom radu prikazat ćemo istraživanje u kojemu su sudionici bili učenici koji polaze nastavu zbora u Glazbenoj školi Franje Kuhača Osijek. Riječ je o školi koja je posebna po tome što se u njoj nastava zbora organizira tako da se tijekom godine s učenicima priprema umjetnički program koji se redovito prezentira i javno, i to ne samo na koncertima u organizaciji škole, na lokalnom nivuo, nego i na značajnijim manifestacijama (zborskim festivalima i natjecanjima) na državnoj i međunarodnoj razini. Osim pripremanja zborskoga repertoara, učenike se povremeno uključuje i u manje projekte koji se provode s ciljem što boljega doživljavanja i razumijevanja klasične glazbe te boljega povezivanja umjetničkih djela s društvenom sredinom i povijesnim okolnostima. U tim projektima dolazi do prožimanja nastavnih sadržaja triju različitih predmeta: zbora, povijesti glazbe i glazbenih oblika. Rezultati istraživanja pokazuju da su učenici koji polaze nastavu zbora u osječkoj glazbenoj školi vrlo motivirani za ovaj oblik skupnoga muziciranja. Zanimljivo je da ih za pjevanje u zboru najviše motivira sama glazba, a u nešto manjoj mjeri javni nastupi sa zborom, mogućnost osvajanja nagrada na natjecanjima te druženje s vršnjacima. Učenici navode da kroz pjevanje u zboru, putovanja na festivale i natjecanja te različite projektne zadatke glazbu upoznaju na dobar i kvalitetan način.

umjetnički odgoj i obrazovanje, jezgrovni kurikulum, pjevački zbor, učenici glazbene škole, javni nastupi sa zborom, sudjelovanje na međunarodnim glazbenim manifestacijama

nije evidentirano

engleski

Choir as Part of the Core Curriculum in the Artistic Education

nije evidentirano

artistic education, core curriculum, choir, students of music school, public performances with the choir, participation in international music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

72-73.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – Je li novo staro?

Peko, A.

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – je li novo staro?

predavanje

20.05.2016-21.05.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija