PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Smjernice za nositelje obrazovnih politika u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja (CROSBI ID 748527)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Grazzani, Ilaria ; Agliati, Alessia ; Conte, Elisabetta ; Cavioni, Valeria ; Gandellini, Sabina ; Ornaghi, Veronica ; Micol Rossi, Francesca ; Lupica Spagnolo, Mara ; Poulou, Maria ; Karachaliou, Spyridoula ; Komineas, Theodoros ; Kotsana, Baso ; Mavrogianni, Theoni ; Papathanassopoulos, Fotis ; Sotiropoulou, Asproula ; Theodoropoulou, Ioanna ; Vogka, Maria ; Voulgaris, Stamatis ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Čamber Tambolaš, Akvilina ; Lisjak, Korana ; Vujičić, Lidija ; Golob, Lana ; Martinsone, Baiba ; Damberga, Ilze ; Stokenberga, Ieva ; Supe, Inga ; Inberga, Vineta ; Cefai, Carmel ; Bartolo, Paul ; Camilleri, Liberato ; O’Riordan, Mollie ; Simões, Celeste ; Canha, Lúcia ; Fonseca Félix, Ana ; Gaspar de Matos, Margarida ; Lebre, Paula ; Murgo, Camélia ; Santos, Anabela ; Santos, Dória ; Santos, Margarida ; Colomeischi, Aurora Adina ; Paraschiva Rusu, Petruta ; Sinziana Duca, Diana ; Acostoaie, Lidia ; Scutaru, Gabriela ; Vintur, Tatiana
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija
hrvatski
PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Smjernice za nositelje obrazovnih politika u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja
Svrha ovog priručnika je senzibiliziranje ravnatelja odgojno-obrazovnih institucija i nositelja obrazovnih politika u našoj zemlji na važnost mentalnoga zdravlja djece i učenika, posebice u kontekstu odgoja i obrazovanja, te uloge dječjih vrtića, osnovnih i srednjih škola. Sadržajno obuhvaća suvremene teorijske spoznaje te praktične implikacije za odgojno- obrazovni kontekst u okviru osnaživanja mentalnoga zdravlja djece, učenika i odgojno- obrazovnih djelatnika. Pritom, također obuhvaća tri važna područja: područje socijalno- emocionalnih kompetencija, otpornosti i mentalnoga zdravlja.
društvo ; nositelji obrazovnih politika ; odgojno-obrazovne ustanove ; mentalno zdravlje ; otpornost ; SEU
nije evidentirano
engleski
PROMEHS CURRICULUM FOR PROMOTING MENTAL HEALTH IN SCHOOLS: GUIDELINES FOR POLICY MAKERS
nije evidentirano
society ; policy makers ; mental health ; resilience ; schools ; SEL
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2020.
978-953-7917-23-4
26
objavljeno