PROCESNI MENADŽMENT KAO SREDSTVO UNAPRJEĐENJA OBUKE NA PRIMJERU PROIZVODNE TVRTKE (CROSBI ID 293669)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bogdanović, Mario ; Baćac, Dino
hrvatski
PROCESNI MENADŽMENT KAO SREDSTVO UNAPRJEĐENJA OBUKE NA PRIMJERU PROIZVODNE TVRTKE
Rad prikazuje metodologiju za unaprjeđenje procesa obuke pomoću procesnog menadžmenta i sustavnog pristupa obuci na primjeru proizvodne tvrtke. Eksplicira se unaprjeđenje trenažnog procesa na sustavan način. Konkretno, identificiran je i prikazan postojeći proces obuke (BPMN grafičkim jezikom), provedena je analiza njegove primjerenosti/djelotvornosti (iskustveno, mjerom reklamacija kupaca i anketnom metodom), te su navedene potporne metode za operativni nadzor i kontrolu novog procesa obuke. Ponuđena metodologija za unaprjeđenje trenažnog procesa može biti primjenjiva u svim tvrtkama koje se susreću s problemom stalnog procesa obuke novih zaposlenika. Uz pomoć procesnog rješenja rješavanjem triju istraživačkih problema potvrđene su postavljene hipoteze: a) razina reklamacija kupaca, obučenost i zadovoljstvo nakon trenažnog procesa nije optimalna ; b) proces obuke preoblikovan je sukladno uočenim slabostima postojećeg procesa obuke i sukladno sustavnom pristupu obuci ; c) potpora novom procesnom modelu obuke su novi operativni sustavi evidencije, evaluacije i kontrole. Na ovakav način modelirani su i ciljni ishodi obuke (visoka kvaliteta osposobljenosti novih zaposlenika u smislu brzine i kvalitete radnog učinka) čime su stvorene pretpostavke za unaprjeđenje djelotvornosti proizvodnih zaposlenika i proizvodne tvrtke.
procesni menadžment, obuka, sustavni pristup obuci, modeliranje poslovnih procesa, unaprjeđenje procesnog modela obuke
Naslov, sažetak i ključne riječi rada napisani su na hrvatskom i engleskom, a tijelo rada (corpus) je na hrvatskom.
engleski
PROCESS MANAGEMENT AS A TOOL FOR TRAINING IMPROVEMENT ON THE CASE OF PRODUCTION COMPANY
nije evidentirano
process management, training, systemic approach to training, business process modeling, improvement of the training process model
nije evidentirano