Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga turističkih zajednica u procesu stvaranja preduvjeta za konstituiranje regionalne turističke organizacije u Slavoniji (CROSBI ID 293661)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Lončarić, Biljana ; Bolfek, Berislav ; Stanić, Milan Uloga turističkih zajednica u procesu stvaranja preduvjeta za konstituiranje regionalne turističke organizacije u Slavoniji // Oeconomica Jadertina, Vol.4 / No.1 (2014), 27-39

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Biljana ; Bolfek, Berislav ; Stanić, Milan

hrvatski

Uloga turističkih zajednica u procesu stvaranja preduvjeta za konstituiranje regionalne turističke organizacije u Slavoniji

Iako hrvatska turistička praksa još uvije ne poznaje formalni model regionalizacije, u svijetu postoje različiti modeli umrežavanja turističkih organizacija, pri čemu polaznu točku za povezivanje čini postojanje cjelovitog turističkog proizvoda na razini turističkog odredišta. Polazište u radu predstavlja umrežavanje turističkih zajednica nerazvijenog kontinentalnog dijela Hrvatske, posebno onih koji djeluju u Slavoniji kao najrazvijenijoj turističkoj regiji, kao preduvijeti za efikasno marketinško upravljanje turističkim odredištima u ovim područjima.Cilj istraživanja je provjeriti podržavaju li turističke zajednice da ova regija na turističkim tržištima može postati prepoznatljivija samo ukoliko se njezinim turističkim razvojem bude upravljalo jedinstveno, s regionalne razine, na kojo će se formirati Turistička organizacija Slavonije. Primarno istraživanje provedeno je u rujnu i listopadu 2013. godine metodom ispitivanja putem anketnog upitnika među direktorima turističkih zajednica unutar regije Slavonije. Dobiveni rezultati primarnog istraživanja mogu se sažeti u tome da većina turističkih zajednica u regiji podržava jedinstveno upravljanje regijom kao turističkim odredištem, kao i izradu jedinstvenog marketing programa na razini regije. Na temelju dobivenih rezultata moguće je potaknuti osnivanje regionalne turističke organizacije u Slavoniji

turističko umrežavanje, regionalizacija, destinacijska menadžment organizacija, turistčka regija Slavonija, regionalna turistčka organizacija

nije evidentirano

engleski

The role of Tourist boards in the procese of creating preconditions for the constitution of a regional tourist organization in Slavonia

nije evidentirano

tourist networking, regionalization destination menagement organization, tourist region Slavonia, regional tourist organization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol.4 / No.1

2014.

27-39

objavljeno

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija