Fonetsko-fonološka kompetencija u drugom i stranom jeziku (CROSBI ID 702212)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Banković-Mandić, Ivančica
hrvatski
Fonetsko-fonološka kompetencija u drugom i stranom jeziku
Na svim razinama poznavanja jezika prema Zajedničkom europskom referentnom okviru opisana je i ovladanost fonetsko-fonološkom razinom. U nastavi stranih jezika fonetske vježbe su uglavnom zapostavljene ili ih uopće nema. U radu će se prikazat rezultati analize odstupanja u fonološkom slušanju kod učenika hrvatskog kao nematerinskog jezika na razini A2 prema Zeroju, i to posebno kod onih koji su imali 30 sati nastave iz fonetike na prethodnoj razini te posebno kod onih koji su imali manje nastave fonetike i onih koji uopće nisu imali nastavu iz fonetike hrvatskog jezika. Govornim se vježbama, osim korekcije izgovora, ohrabruju neizvorni govornici da što prije progovore na stranom jeziku. Zato se kao početni tekstovi na kojima se korekcija provodi preporučuju poznati tekstovi – uglavnom pojednostavljene verzije tekstova poznatih bajki.
strani jezik, hrvatski kao J2, fonetska korekcija, fonološko slušanje
nije evidentirano
engleski
Phonetic-phonological competence in second and foreign language
nije evidentirano
Croatian as L2, phonetic correction, phonological listening
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
MEЂУНАРОДНИ НАУЧНИ СКУП СРПСКИ КАО СТРАНИ ЈЕЗИК У ТЕОРИЈИ И ПРАКСИ IV
predavanje
26.10.2018-28.10.2018
Beograd, Srbija