Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122801

Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo!


Peti-Stantić, Anita
Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo! // Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara "Živjeti u 'zanimljivim' vremenima.
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1122801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo!
(Let's read so that we understand each other like people!)

Autori
Peti-Stantić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara "Živjeti u 'zanimljivim' vremenima.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, kritičko mišljenje
(Reading literacy, Reading capacity, Critical Thinking)

Sažetak
U prvom se dijelu izlaganja govori o razlici između čitalačke pismnosti i čitateljske sposobnosti te o razlici između onoga tko samo svlada elementarno čitanje i onoga tko je sposoban dubinski čitati i prožeti čitanjem svoje iskustvo. U drugom se dijelu izlaganja nude praktični savjeti strategija, vježbi i akcija za poticanje čitanja te se komentira dostupna popularnoznanstvena literatura za djecu i mlade.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anita Peti-Stantić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Peti-Stantić, Anita
Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo! // Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara "Živjeti u 'zanimljivim' vremenima.
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Peti-Stantić, A. (2020) Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo!. U: Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara "Živjeti u 'zanimljivim' vremenima..
@article{article, author = {Peti-Stanti\'{c}, Anita}, year = {2020}, keywords = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, \v{c}itateljska sposobnost, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, title = {\v{C}itajmo da se ljudski (spo)razumijemo!}, keyword = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, \v{c}itateljska sposobnost, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peti-Stanti\'{c}, Anita}, year = {2020}, keywords = {Reading literacy, Reading capacity, Critical Thinking}, title = {Let's read so that we understand each other like people!}, keyword = {Reading literacy, Reading capacity, Critical Thinking}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font