Pregled bibliografske jedinice broj: 1122796
Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: širina i dubina vokabulara
Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: širina i dubina vokabulara // Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskog jezika slavonskih županija: Struktura hrvatskoga jezika i razvoj čitateljskih kompetencija
Osijek, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1122796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje
teksta: širina i dubina vokabulara
(Strategies of teaching vocabulary for text
comprehension: Breath and depth of vocabulary)
Autori
Peti-Stantić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskog jezika slavonskih županija: Struktura hrvatskoga jezika i razvoj čitateljskih kompetencija
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.01.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dubina i širina vokabulara, obrazovanje, intelektualni vokabular
(Breath and depth of vocabulary, Education, Intellectual vocabulary)
Sažetak
U izlaganju se iznose pretpostavke za uspješno svladavanje dubinskoga čitanja te se polazi od nužne automatizacije koraka u tom procesu. Dubina i širina vokabulara, posebno općeg intelektualnog vokabulara, često se zanemaruje u obrazovnom procesu, premda upravo taj segment dovodi do nemogućnosti razumijevanja teksta. Stoga se tumače strategije za poučavanje vokabulara kojima se može efikasno riješiti uočeni problem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Riječ je o ponovljenom izlaganju koje je prvi
put
održano 3.9.2020. Kako se u pet županija o
kojima je
riječ radi o velikom broju učitelja, na svakom
od
webinara sudjelovalo je po 300 učitelja.
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( POIROT)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Peti-Stantić
(autor)