Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje (CROSBI ID 702183)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Peti-Stantić, Anita
hrvatski
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje
U izlaganju se iznose podaci o širini i dubini intelektualnog vokabulara mladih te utjecaju načina čitanja u današnjem društvu na učenje i sposobnost kritičkog mišljenja. Na temelju istraživanja se predlažu mjere za proširivanje i produbljivanje općeg intelektualnog vokabulara kao strategije za ostvarivanje punog intelektualnog kapaciteta pojedinca, a posebno za kritičko sudjelovanje u demokratskom društvu.
čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, akademski vokabular, učenje, kritičko mišljenje
nije evidentirano
engleski
Reading literacy and the influence of a general academic vocabulary on learning
nije evidentirano
Reading literacy, Reading capacity, Academic vocabulary, Learning, Critical Thinking
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2020.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće
pozvano predavanje
16.11.2020-16.11.2020
Zagreb, Hrvatska