Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje (CROSBI ID 702183)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Peti-Stantić, Anita Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje. 2020

Podaci o odgovornosti

Peti-Stantić, Anita

hrvatski

Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje

U izlaganju se iznose podaci o širini i dubini intelektualnog vokabulara mladih te utjecaju načina čitanja u današnjem društvu na učenje i sposobnost kritičkog mišljenja. Na temelju istraživanja se predlažu mjere za proširivanje i produbljivanje općeg intelektualnog vokabulara kao strategije za ostvarivanje punog intelektualnog kapaciteta pojedinca, a posebno za kritičko sudjelovanje u demokratskom društvu.

čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, akademski vokabular, učenje, kritičko mišljenje

nije evidentirano

engleski

Reading literacy and the influence of a general academic vocabulary on learning

nije evidentirano

Reading literacy, Reading capacity, Academic vocabulary, Learning, Critical Thinking

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2020.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće

pozvano predavanje

16.11.2020-16.11.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti