Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122773

Emotnik kao poticaj interaktivnoj nastavi


Matijević, Maja; Pavlina, Krešimir; Petrović, Bernardina
Emotnik kao poticaj interaktivnoj nastavi // E-rječnici i e-leksikografija
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 99-100 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1122773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emotnik kao poticaj interaktivnoj nastavi
(Emotnik as stimulus for interactive teaching)

Autori
Matijević, Maja ; Pavlina, Krešimir ; Petrović, Bernardina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, ostalo

Izvornik
E-rječnici i e-leksikografija / - , 2019, 99-100

Skup
E-rječnici i e-leksikografija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.-11.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
emocije ; Emotnik ; rječnik emocija ; e-leksikografija ; nastava
(emotions, Emotnik ; dictionary of emotions ; e-lexicography ; teaching)

Sažetak
E-rječnik Emotnik jednojezični je, korpusno utemeljen, dinamičan, jednostavno pretraživ mrežni rječnik hrvatskoga jezika koji će nakon prve faze rada biti dostupan vanjskim korisnicima. Izrađuje se od ak. god. 2017./2018. u okviru studentskoga projektnog zadatka Rječnički opis izraza za emocije u hrvatskome jeziku na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i u suradnji s Odsjekom za informacijske i komunikacijske znanosti istoga fakulteta. U prvoj se fazi izrade rječnika obrađuju jezični izrazi za dvanaest emocija – šest primarnih (radost, žalost, strah, ljutnja, iznenađenje i gađenje) i šest odabranih sekundarnih (nada, ljubav, mržnja, ljubomora, zavist i stid). Rječnički se članak sastoji od jednorječne ili višerječne natuknice, gramatičke obavijesti, semantičkoga opisa i potvrda prikupljenih iz pisanih i govorenih izvora. Svi se podaci unose izravno u mrežnu bazu koja je nastala u okviru ovoga projektnog zadatka, i to radi bolje preglednosti i sigurnosti prikupljenih podataka, poticanja studentske suradnje i kasnijega jednostavnijeg kreiranja sučelja za vanjske korisnike. Metapodaci korišteni u sustavu omogućuju studentima jednostavno unošenje pronađene građe, a vanjskim korisnicima jednostavno pregledavanje i pretraživanje prema više kriterija. Emotnik je zamišljen ne samo kao poticaj interaktivnoj nastavi u kojemu su studenti aktivno uključeni u sve faze izrade rječnika nego i kao poticaj suradnji odsječkih sastavnica istoga fakulteta. Slobodna dostupnost korisnicima i dinamičnost kojom se otvara mogućnost daljnje dorade dvije su važne pretpostavke za pronalaženje mjesta ovomu rječniku u hrvatskoj e-leksikografiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju

Matijević, Maja; Pavlina, Krešimir; Petrović, Bernardina
Emotnik kao poticaj interaktivnoj nastavi // E-rječnici i e-leksikografija
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 99-100 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, ostalo)
Matijević, M., Pavlina, K. & Petrović, B. (2019) Emotnik kao poticaj interaktivnoj nastavi. U: E-rječnici i e-leksikografija.
@article{article, year = {2019}, pages = {99-100}, keywords = {emocije, Emotnik, rje\v{c}nik emocija, e-leksikografija, nastava}, title = {Emotnik kao poticaj interaktivnoj nastavi}, keyword = {emocije, Emotnik, rje\v{c}nik emocija, e-leksikografija, nastava}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2019}, pages = {99-100}, keywords = {emotions, Emotnik, dictionary of emotions, e-lexicography, teaching}, title = {Emotnik as stimulus for interactive teaching}, keyword = {emotions, Emotnik, dictionary of emotions, e-lexicography, teaching}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font