Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura (CROSBI ID 702073)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Dobrota, Snježana
hrvatski
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura
U izlaganju su predstavljene osnovne razlike između koncepcije nastave glazbe koja se realizirala prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu (2006) te prema Kurikulumu nastavnih predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost za osnovne škole i gimnazije (2019). Istaknute su osnovne sličnosti i razlike između navedenih dokumenata, a posebno je naglašena važnost razrade odgojno-obrazovnih ishoda za svaku od pojedinih domena te pristupi vrednovanju usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda.
nastava glazbe, osnovna škola, odgojno-obrazovni ishodi
nije evidentirano
engleski
The application of curriculum and planning of the educational outcomes according to the curriculum approach in music lessons
nije evidentirano
music lessons, primary school, educational outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi
pozvano predavanje
07.04.2021-09.04.2021
Zagreb, Hrvatska