Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122198

O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije


Bartulović, Marija
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 643-654 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))


CROSBI ID: 1122198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije
(On the teachability of intercultural competence - insights from critical qualitative methodology)

Autori
Bartulović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, 643-654

Skup
XI Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“

Mjesto i datum
Sunčev brijeg, Bugarska, 26. - 28. 06. 2020

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturna kompetencija, poučljivost, kritičko-refleksivna kvalitativna metodologija, refleksivni dnevnik, autoetnografija
(intercultural competence, teachabiliy, critical qualitative methodology, reflective diary, autoethnography)

Sažetak
Interkulturna kompetencija zauzima mjesto jednoga od ključnih koncepata u teoriji i praksi interkulturnoga obrazovanja o čijemu su određenju, dimenzijama te mogućim načinima poučavanja i vrednovanja napisani brojni radovi. Ipak, svaki od navedenih aspekata tog kompleksnog koncepta generira brojna teorijska, didaktička i metodologijska pitanja te biva predmetom kritičkoga propitivanja različitih autora, pri čemu se posebna pažnja posvećuje mogućnosti njena poučavanja i učenja, odnosno posredovanja u nastavi. Nakon pregleda različitih određenja samog koncepta i temeljnih pristupa poučavanju i učenju interkulturne kompetencije, u radu se ocrtava razlika između funkcionalističkih, linearnih modela interkulturne kompetencije i modela koji naglasak stavljaju na njen procesni i refleksivni karakter. Polazeći od izraženije pedagogičnosti potonjih modela, u centralnome dijelu rada daje se prilog razmatranju mogućnosti poučavanja interkulturnoj kompetenciji primjenom metoda poučavanja i istraživanja generiranih iz kritičke kvalitativne metodologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Bartulović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bartulović, Marija
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 643-654 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
Bartulović, M. (2020) O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije. U: Nikolić, M. & Vantić-Tanjić Medina (ur.)UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings.
@article{article, author = {Bartulovi\'{c}, M.}, editor = {Nikoli\'{c}, M. and Vanti\'{c}-Tanji\'{c} Medina}, year = {2020}, pages = {643-654}, keywords = {interkulturna kompetencija, pou\v{c}ljivost, kriti\v{c}ko-refleksivna kvalitativna metodologija, refleksivni dnevnik, autoetnografija}, title = {O pou\v{c}ljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kriti\v{c}ke kvalitativne metodologije}, keyword = {interkulturna kompetencija, pou\v{c}ljivost, kriti\v{c}ko-refleksivna kvalitativna metodologija, refleksivni dnevnik, autoetnografija}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sun\v{c}ev brijeg, Bugarska} }
@article{article, author = {Bartulovi\'{c}, M.}, editor = {Nikoli\'{c}, M. and Vanti\'{c}-Tanji\'{c} Medina}, year = {2020}, pages = {643-654}, keywords = {intercultural competence, teachabiliy, critical qualitative methodology, reflective diary, autoethnography}, title = {On the teachability of intercultural competence - insights from critical qualitative methodology}, keyword = {intercultural competence, teachabiliy, critical qualitative methodology, reflective diary, autoethnography}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sun\v{c}ev brijeg, Bugarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font