Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije (CROSBI ID 702063)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Bartulović, Marija O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina (ur.). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 643-654

Podaci o odgovornosti

Bartulović, Marija

hrvatski

O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije

Interkulturna kompetencija zauzima mjesto jednoga od ključnih koncepata u teoriji i praksi interkulturnoga obrazovanja o čijemu su određenju, dimenzijama te mogućim načinima poučavanja i vrednovanja napisani brojni radovi. Ipak, svaki od navedenih aspekata tog kompleksnog koncepta generira brojna teorijska, didaktička i metodologijska pitanja te biva predmetom kritičkoga propitivanja različitih autora, pri čemu se posebna pažnja posvećuje mogućnosti njena poučavanja i učenja, odnosno posredovanja u nastavi. Nakon pregleda različitih određenja samog koncepta i temeljnih pristupa poučavanju i učenju interkulturne kompetencije, u radu se ocrtava razlika između funkcionalističkih, linearnih modela interkulturne kompetencije i modela koji naglasak stavljaju na njen procesni i refleksivni karakter. Polazeći od izraženije pedagogičnosti potonjih modela, u centralnome dijelu rada daje se prilog razmatranju mogućnosti poučavanja interkulturnoj kompetenciji primjenom metoda poučavanja i istraživanja generiranih iz kritičke kvalitativne metodologije.

interkulturna kompetencija, poučljivost, kritičko-refleksivna kvalitativna metodologija, refleksivni dnevnik, autoetnografija

nije evidentirano

engleski

On the teachability of intercultural competence - insights from critical qualitative methodology

nije evidentirano

intercultural competence, teachabiliy, critical qualitative methodology, reflective diary, autoethnography

nije evidentirano

Podaci o prilogu

643-654.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings

Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina

Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih

1986-9886

Podaci o skupu

XI. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

ostalo

26.06.2020-28.06.2020

Sunčev Brijeg, Bugarska

Povezanost rada

Pedagogija