Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije (CROSBI ID 702030)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Štibi, Ivana ; Čepič, Mojca ; Pavlin, Jerneja Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije // Zbornik radova 15. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.). 2021. str. 166-173

Podaci o odgovornosti

Štibi, Ivana ; Čepič, Mojca ; Pavlin, Jerneja

hrvatski

Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije

Sredinom ožujka 2020. u Hrvatskoj su zbog pandemije COVID-19 virusa zatvorene sve osnovne i srednje škole. Istraživanje je imalo za cilj identifikacija logističkih i tehničkih problema i izazova u nastavi fizike tijekom COVID-19 pandemije, i dizajniran je online upitnik s posebnim naglaskom na eksperimentalni dio nastave fizike. Upitnik je ispunilo 177 hrvatskih nastavnika iz cijele Hrvatske (71% ispitanika su žene, 65% nastavnika osnovnih škola, oko 65% nastavnika iz gradskih škola), a rezultati ukazuju na fleksibilnost (50% nastavnika nije zahtjevalo prisutnost tijekom direktne nastave, rasterećenje učeničkih obaveza koji su inače obavezne tijekom regularne nastave, ...) i brzu reakciju nastavnika (u vrlo kratkom vremenu online nastava se stabilizirala), povećanje radnog opterećenja (konzumacija vremena prilikom organizacije i izvođenja nastave, osmišljavanja načina vrednovanja i samog provođenja istog, dodatna komunikacija s učenicima izvan nastavnog sata, ...), nedostatak izvođenja eksperimenata u nastavi (više se uočava kod ispitanika iz srednjih škola), i svojevrstan nedostatak znanja, vještina i opreme za provođenje nastave na daljinu. U radu su detaljno predstavljeni rezultati istraživanja s ciljem da se nastavnicima fizike pomogne prilikom učinkovitijeg planiranja nastave na daljinu kako pandemija odmiče.

fizika ; osnovna ; srednja ; škola ; COVID-19

nije evidentirano

engleski

Physics teaching in primary and secondary schools in Croatia during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

physics ; primary ; secondary ; school ; COVID-19

nije evidentirano

Podaci o prilogu

166-173.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 15. hrvatskog simpozija o nastavi fizike

Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina

978-953-7178-23-9

Podaci o skupu

15. hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

07.04.2021-08.04.2021

Hrvatska

Povezanost rada

Fizika