Hrvatske stopljenice: Novìna u slengu, jeziku reklame i novina (CROSBI ID 702006)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Marković, Ivan ; Pišković, Tatjana
hrvatski
Hrvatske stopljenice: Novìna u slengu, jeziku reklame i novina
Rječotvorni načini hrvatskoga jezika većinom se temelje na ulančavanju morfova. Ovdje se opisuje nemorfski tvorbeni način kojega nema u autohtonu, naslijeđenu hrvatskom leksiku – blending, leksička fuzija. Na temelju prikupljena korpusa uočavaju se značajke hrvatskih blendova, registar u kojemu se oni pojavljuju te se pokušava predvidjeti može li se i u kojoj mjeri taj neautohtoni tvorbeni način importirati iz stranih jezika, danas ponajprije (jedino) engleskoga. Za blending i blend predlažu se hrvatski termini stapanje i stopljenica.
morfologija (jezik) ; tvorba riječi ; neologizam ; leksička fuzija ; sleng ; jezik novina ; jezik reklame
nije evidentirano
engleski
Blends : A Language Novelty in Croatian Slang, Advertising, and Journalism
nije evidentirano
morphology (language) ; word formation ; neologism ; blending ; slang ; journalistic language ; advertising language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Proučavanja diskursa i dijaloga između teorije, metoda i primjene (XXIV. međunarodni znanstveni skup HDPL-a)
predavanje
20.05.2010-22.05.2010
Osijek, Hrvatska