Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija (CROSBI ID 701977)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tošić, Barbara ; Aviani, Ivica
hrvatski
Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija
Predstavljamo primjer istraživački usmjerene online nastave kreirane na originalan način uz pomoć virtualnog laboratorija s internetske stranice GoLabz te Google obrasca koji omogućuje jednostavnu transakciju sadržaja, kao i statistički uvid u povratne informacije učenika. U radu je prikazana metoda samostalnog učenja učenika prvih razreda srednje škole na temu Elastična potencijalna energija. Učenje se sastoji od tri dijela. Prvi dio započinje opažanjem pojava unutar virtualnog laboratorija i postavljanjem hipoteza na temelju opaženog. Ispituje se ovisnost elastične potencijalne energije o pojedinim varijablama. Koristeći se analizom rezultata mjerenja, učenici provjeravaju ispravnost postavljenih hipoteza. Drugi dio posvećen je teorijskom razmatranju u kojem učenici trebaju pročitati i pogledati videozapise koji pobliže objašnjavaju navedenu nastavnu temu. U posljednjem dijelu nastavnik provjerava znanje učenika u vidu različitih konceptualnih i numeričkih zadataka koji predstavljaju problemske situacije iz svakidašnjeg života.
samostalno učenje ; istraživanje ; virtualni laboratorij ; Go-labs
nije evidentirano
engleski
Independent inquiry-based learning in a virtual laboratory: Elastic potential energy
nije evidentirano
independent learning ; inquiry ; virtual lab ; Go-labs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
203-209.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike : zbornik radova
Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-23-9
Podaci o skupu
15. hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
07.04.2021-08.04.2021
Hrvatska