Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece (CROSBI ID 440529)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Beštak, Katarina
Tomić, Diana ; Banek Zorica, Mihaela
hrvatski
Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece
Fonološka se osjetljivost definira kao osjetljivost na fonološku strukturu riječi i osjetljivost na glasove te sposobnost njihovog mentalnog upravljanja. Navodi se da je to sposobnost raščlanjivanja govornih odsječaka na manje jedinice. Fonološka osjetljivost se još može nazvati predčitačkim vještinama koje se vežu za usvajanje čitanja. Jedan od posrednika putem kojeg djeca mogu razvijati te vještine su dječje knjižnice. U istraživanju aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti vidljivo je da 50% aktivnosti koje se provode, nastoje usmjeriti upravo tom području te da svi knjižničari prepoznaju knjižnicu kao mjesto gdje su takve aktivnosti dobrodošle i važne za razvoj predčitačkih vještina kod djece. Ono na čemu svakako treba poraditi je usvajanje prakse dječjih knjižnica i dječjih odjela u provedbi takvih aktivnosti te općenito prepoznavanje svoje uloge u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece.
fonološki razvoj, predčitačke vještine, dječje knjižnice
nije evidentirano
engleski
The Role of Children's Library Workshops in the Development of Phonological Awareness in Children
nije evidentirano
phonological awareness, pre-reading skills, children's libraries
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
29.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb