Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procjena izgovora u stranome jeziku (CROSBI ID 701850)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Tomić, Diana ; Čengić, Jasenka Procjena izgovora u stranome jeziku. 2018. str. ---

Podaci o odgovornosti

Tomić, Diana ; Čengić, Jasenka

hrvatski

Procjena izgovora u stranome jeziku

Važnost kvalitete izgovora u stranom jeziku mijenjala se kroz povijest od toga da je izgovor temelj za poučavanje stranog jezika do toga da je potpuno nevažan. Tijekom posljednja dva desetljeća važnost izgovora u stranom jeziku opet raste i otvara se pitanje kriterija za procjenu kvalitete. Suvremeni pristupi poučavanju stranog jezika odmiču se od idealnog izgovora izvornog govornika kao cilja u poučavanju već se govori o razabirljivosti i razumljivosti govornika/učenika. Osim spomenutih komunikacijskih konstrukta (razabirljivost, razumljivost i prisutnost stranog akcenta) prilikom procjene izgovora otvara se pitanje jezične jedinice koja se procjenjuje (segment, riječ, suprasegmentalna obilježja) i metoda pomoću koje se procjenjuje (različite skale za procjenu) u čemu se rezultati istraživanja također razlikuju. Unatoč znanstvenom interesu za procjenu izgovora, o čemu će više biti govora u prvome dijelu izlaganja, istraživački rezultati polako prodiru u metodiku poučavanja izgovora iako nastavnici stranih jezika i dalje pokazuju određenu nesigurnost prema toj vještini. Kako bi se provjerili stavovi hrvatskih nastavnika stranih jezika provedeno je istraživanje o stavovima koje je uključilo sljedeće teme: govorne vještine, uključenost izgovora u kurikul, stavove, mišljenja i iskustva nastavnika o poučavanju izgovora te različite aspekte nastavničkog iskustva. Rezultati pokazuju da se izgovor u nastavi najčešće izbjegava, jednako kao i aktivnosti vezane uz izgovor koje nisu obvezne u programu.

poučavanje izgovora, J2, stavovi nastavnika

nije evidentirano

engleski

Assessment of L2 Pronunciation

nije evidentirano

pronunciation teaching, L2, teachers' attitudes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Stručno i znanstveno savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika (SIH)

predavanje

06.07.2018-07.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija