Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120995

Odnosi s javnošću: Koncepcije i teorije


Kunczik, Michael
Odnosi s javnošću: Koncepcije i teorije, Zagreb: Fakultet političkih znanosti, 2006 (monografija)


CROSBI ID: 1120995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću: Koncepcije i teorije
(Public relations : Concepts and theories)

Autori
Kunczik, Michael

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet političkih znanosti

Grad
Zagreb

Godina
2006

Stranica
279

ISBN
953-6457-36-9

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; komunikologija ; korporativno komuniciranje ; novinarstvo
(public relations ; communicology ; corporate communication ; journalism)

Sažetak
Prijevod s njemačkog djela Public relations : Konzepte und Theorien, Michaela Kunzcika. Knjiga se sastoji od devet poglavlja u kojima se obrađuju opći teorijski aspekti, odnos komunikologije i odnosa s javnošću, razvoj odnosa s javnošću u Njemačkoj, te razne "klasične" i druge teorije. Daljnja su poglavlja posvećena korporativnom komuniciranju, novinarstvu i odnosima s javnošću te predviđanjima za budućnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija

Napomena
Stručni prijevod s njemačkog na hrvatski djela Public relations : Konzepte und Theorien, Michaela Kunzcika.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirela Landsman Vinković (prevoditelj)


Citiraj ovu publikaciju

Kunczik, Michael
Odnosi s javnošću: Koncepcije i teorije, Zagreb: Fakultet političkih znanosti, 2006 (monografija)
Kunczik, M. (2006) Odnosi s javnošću: Koncepcije i teorije. Zagreb, Fakultet političkih znanosti.
@book{book, author = {Kunczik, M.}, translator = {Landsman Vinkovi\'{c}, Mirela}, year = {2006}, pages = {279}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikologija, korporativno komuniciranje, novinarstvo}, isbn = {953-6457-36-9}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u: Koncepcije i teorije}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikologija, korporativno komuniciranje, novinarstvo}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Kunczik, M.}, translator = {Landsman Vinkovi\'{c}, Mirela}, year = {2006}, pages = {279}, keywords = {public relations, communicology, corporate communication, journalism}, isbn = {953-6457-36-9}, title = {Public relations : Concepts and theories}, keyword = {public relations, communicology, corporate communication, journalism}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font