Pedagoški aspekti usmenoknjiževnih oblika u čijoj izvedbi sudjeluju djeca (CROSBI ID 440434)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gaković, Ana
Rudan, Evelina ; Šagud, Mirjana
hrvatski
Pedagoški aspekti usmenoknjiževnih oblika u čijoj izvedbi sudjeluju djeca
Usmenoknjiževni oblici u čijoj izvedbi sudjeluju djeca obuhvaćaju različite prakse koje su dio dječjeg odgoja, ali i samostalnih dječjih igara. Predmet su ovog rada dječje igre koje sadrže riječi ili pjesmu i pokrete, uspavanke, brojalice i sl. Rad prikazuje pedagoški potencijal ovih usmenoknjiževnih oblika. U teorijskom dijelu prikazana su obilježja dječjih igara i različit doprinos igre dječjem razvoju. On se prvenstveno ogleda u tome što mnogi od ovih usmenoknjiževnih oblika zadovoljavaju neke od temeljnih dječjih potreba u različitim fazama razvoja. Neke od njih su potreba za sigurnošću, ponavljanjem i redom, pokretom, uspostavljanjem bliskosti s odraslom osobom ili ostvarivanjem odnosa s vršnjacima. Drugi dio rada donosi opis ovakvih primjera iz monografija i zapisa u Zborniku za narodni život i običaje s kraja 19. st. i prve polovice 20. st. Prikaz tih primjera ima za cilj pokazati implicitnu pedagogiju koja se krije iza izvedbe ovih usmenoknjiževnih oblika. Treći dio rada prikaz je istraživanja provedenog među roditeljima čija djeca pohađaju predškolsku ustanovu Naša radost u Subotici. Cilj istraživanja bio je istražiti prisutnost usmenoknjiževnih oblika u čijoj izvedbi sudjeluju djeca u današnjem odgoju.
dječja igra, usmena književnost, odgoj.
nije evidentirano
engleski
Pedagogical aspects of folk literature performance that includes children
nije evidentirano
children's play, folk literature, upbringing.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
14.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb