Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE (CROSBI ID 336431)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Lorger, Marija FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE / Horga, Smiljka (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2002

Podaci o odgovornosti

Lorger, Marija

Horga, Smiljka

hrvatski

FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE

U svrhu istraživanja motivacijskih procesa kod učenica tijekom nastave TZK konstruiran je noviupitnik motiva i stavova prema toj vrsti aktivnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 466 učenica viših razreda OŠ čija dob varira od 11 do 14 g. Na temelju pokazatelja koji su navedeni u prezentiranim tablicama može se zaključiti da upitnik ima slaba metrijska svojstva, posebno u elementima njegove pouzdanosti. Faktorskom analizom izlučeno je između 11 i 13 faktora i to: kod učenica petih razreda 11 faktora, kod učenica šestih razreda 13 faktora, a kod učenica sedmih i osmih razreda po 12 faktora. Međutim, svi izolirani faktori nisu bili jednako interpretabilni (Single ; dual faktori, premalibroj čestica na faktoru), pa je zapravo dobijeno između 4 i 7 interpretabilnih faktora u različitim razredima. Kod učenica petih razreda je interpretirano šest faktora kao: vježbanje zbog zdravlja, vježbanje zbog uzbuđenja, vježbanje zbog estetskih elemenata kretanja, vježbanje zbog socijalnog iskustva, faktor uživanja u vježbanju, te faktor vježbanja zbog 'isključivanja misli'. Kod učenica šestih razreda interpretirano je sedam faktora i to: vježbanje zbog uzbuđenja, estetski faktor, vježbanje zbog igre, vježbanje zbog zdravlja, faktor katarze (oslobađanje napetosti), vježbanje zbog socijalne prisile, te 'uronjenost' u aktivnost tijekom igre. Kod učenica sedmihrazreda interpretirana su četiri faktora: vježbanje zbog kretanja, potreba za zdravljem, vježbanje zbog ugode i vježbanje zbog uzbuđenja. Kod učenica osmih razreda interpretirana su četiri faktora: vježbanje zbog uzbuđenja, vježbanje zbog zdravlja, vježbanje zbog kretanja i vježbanje zbog estetskih razloga. Jedini faktori kji s eponavljaju kod učenica svih razreda su vježbanje zbog zdravlja i vježbanje zbog uzbuđenja. Ostali se ponavljaju po tri (estetski) ili manje puta.

motivacija; nastava tjelesne i zdravstvene kulture; učenice viših razreda osnovne škole; faktorska analiza

nije evidentirano

engleski

FACTORS OF MOTIVATION AND DIFFERENCES IN MOTIVATION IN FEMALE PRIMARY SCHOOL STUDENTS DURING THE PHYSICAL EDUCATION

nije evidentirano

motivation; physical education; female students in the higher grades of primary school; factor analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

112

05.12.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti