Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 112044

FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE


Lorger, Marija
FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, 2002., magistarski rad, Kineziološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 112044 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE
(FACTORS OF MOTIVATION AND DIFFERENCES IN MOTIVATION IN FEMALE PRIMARY SCHOOL STUDENTS DURING THE PHYSICAL EDUCATION)

Autori
Lorger, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
5.12

Godina
2002

Stranica
112

Mentor
Horga, Smiljka

Ključne riječi
motivacija; nastava tjelesne i zdravstvene kulture; učenice viših razreda osnovne škole; faktorska analiza
(motivation; physical education; female students in the higher grades of primary school; factor analysis)

Sažetak
U svrhu istraživanja motivacijskih procesa kod učenica tijekom nastave TZK konstruiran je noviupitnik motiva i stavova prema toj vrsti aktivnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 466 učenica viših razreda OŠ čija dob varira od 11 do 14 g. Na temelju pokazatelja koji su navedeni u prezentiranim tablicama može se zaključiti da upitnik ima slaba metrijska svojstva, posebno u elementima njegove pouzdanosti. Faktorskom analizom izlučeno je između 11 i 13 faktora i to: kod učenica petih razreda 11 faktora, kod učenica šestih razreda 13 faktora, a kod učenica sedmih i osmih razreda po 12 faktora. Međutim, svi izolirani faktori nisu bili jednako interpretabilni (Single ; dual faktori, premalibroj čestica na faktoru), pa je zapravo dobijeno između 4 i 7 interpretabilnih faktora u različitim razredima. Kod učenica petih razreda je interpretirano šest faktora kao: vježbanje zbog zdravlja, vježbanje zbog uzbuđenja, vježbanje zbog estetskih elemenata kretanja, vježbanje zbog socijalnog iskustva, faktor uživanja u vježbanju, te faktor vježbanja zbog 'isključivanja misli'. Kod učenica šestih razreda interpretirano je sedam faktora i to: vježbanje zbog uzbuđenja, estetski faktor, vježbanje zbog igre, vježbanje zbog zdravlja, faktor katarze (oslobađanje napetosti), vježbanje zbog socijalne prisile, te 'uronjenost' u aktivnost tijekom igre. Kod učenica sedmihrazreda interpretirana su četiri faktora: vježbanje zbog kretanja, potreba za zdravljem, vježbanje zbog ugode i vježbanje zbog uzbuđenja. Kod učenica osmih razreda interpretirana su četiri faktora: vježbanje zbog uzbuđenja, vježbanje zbog zdravlja, vježbanje zbog kretanja i vježbanje zbog estetskih razloga. Jedini faktori kji s eponavljaju kod učenica svih razreda su vježbanje zbog zdravlja i vježbanje zbog uzbuđenja. Ostali se ponavljaju po tri (estetski) ili manje puta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0034211

Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Smiljka Horga (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Lorger, Marija
FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, 2002., magistarski rad, Kineziološki fakultet, Zagreb
Lorger, M. (2002) 'FAKTORI MOTIVACIJE I RAZLIKE U MOTIVACIJI UČENICA OSNOVNE ŠKOLE NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE', magistarski rad, Kineziološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lorger, M.}, year = {2002}, pages = {112}, keywords = {motivation, physical education, female students in the higher grades of primary school, factor analysis}, title = {FACTORS OF MOTIVATION AND DIFFERENCES IN MOTIVATION IN FEMALE PRIMARY SCHOOL STUDENTS DURING THE PHYSICAL EDUCATION}, keyword = {motivation, physical education, female students in the higher grades of primary school, factor analysis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font