Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga (CROSBI ID 440386)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Tupek, Mario
Husnjak, Siniša
hrvatski
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga
Mobilni terminalni uređaji predstavljaju veliki korak pri ulasku u mobilni marketing, osobito za tvrtke koje djeluju na područjima njihovih interesnih skupina korisnika. Jednostavnost korištenja takvih uređaja omogućila je osobniju komunikaciju marketinškog svijeta prema potencijalnim potrošačima. Korištenjem različitih strategija mobilnog marketinga moguće je odvojiti određene korisnike u skupine kako bi im se prikazivao prilagođen sadržaj. U radu su opisane razne strategije i mogućnosti mobilnog marketinga koje su nastale zbog ubrzanog rasta tehnologije mobilnih terminalnih uređaja. Također su jasno objašnjene prednosti i nedostatci određenih strategija u mobilnom marketingu te kako one utječu na ponašanje korisnika. Osim toga, detaljnije su opisane karakteristike mobilnih aplikacija vodećih društvenih mreža te s kakvim sve dostupnim informacija smiju raspolagati za što bolji odnos s korisnicima.
mobilni terminalni uređaj ; mobilni marketing ; ponašanje korisnika ; aplikacija društvene mreže ; pronalaženje korisnika
nije evidentirano
engleski
Mobile Terminal Devices as an Element of Mobile Marketing
nije evidentirano
mobile terminal device ; mobile marketing ; user behavior ; social media application ; user targeting
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
11.12.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb