Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 112022

Suradnja HKD Napredak i Seljačke sloge u kampanji opismenjivanja


Leček, Suzana
Suradnja HKD Napredak i Seljačke sloge u kampanji opismenjivanja // Časopis za suvremenu povijest, 36 (2004), 3; 1101-1125 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Suradnja HKD Napredak i Seljačke sloge u kampanji opismenjivanja
(The Colaboration of HKD Napredak and Peasant Concored in the Literacy Campaigne)

Autori
Leček, Suzana

Izvornik
Časopis za suvremenu povijest (0590-9597) 36 (2004), 3; 1101-1125

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kampanja opismenjivanja
(literacy campaigne)

Sažetak
Iako su neki oblici suradnje postojali i ranije, glavni uspjesi su postignuti u velikoj kampanji opismenjivanja koju je Seljačka sloga pokrenula u godinama 1937.-41. U Bosni i Hercegovini većinu je poslova preuzeo Napredak. Uz velik trud uspjelo im je organizirati pravu modernu kampanju i opismeniti najmanje 300.000 ljudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0019063

Ustanove
Hrvatski institut za povijest, Zagreb

Profili:

Avatar Url Suzana Leček (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Leček, Suzana
Suradnja HKD Napredak i Seljačke sloge u kampanji opismenjivanja // Časopis za suvremenu povijest, 36 (2004), 3; 1101-1125 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Leček, S. (2004) Suradnja HKD Napredak i Seljačke sloge u kampanji opismenjivanja. Časopis za suvremenu povijest, 36 (3), 1101-1125.
@article{article, author = {Le\v{c}ek, S.}, year = {2004}, pages = {1101-1125}, keywords = {literacy campaigne}, journal = {\v{C}asopis za suvremenu povijest}, volume = {36}, number = {3}, issn = {0590-9597}, title = {The Colaboration of HKD Napredak and Peasant Concored in the Literacy Campaigne}, keyword = {literacy campaigne} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • CEEOL