Didaktički potencijal vizualne prezentacije frazema u poučavanju frazeologije (CROSBI ID 701579)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrnjak, Anita ; Ribarova, Slavomira
hrvatski
Didaktički potencijal vizualne prezentacije frazema u poučavanju frazeologije
Cilj rada je pokazati didaktički potencijal vizualne prezentacije frazema kao pomoći pri usvajanju frazeološke razine stranoga, ali i materinjeg jezika. Nakon prikazivanja teorijskih polazišta relevantnih za temu prezentiraju se postojeći ruski i češki ilustrirani frazeološki rječnici i priručnici koji mogu poslužiti kao model za stvaranje sličnog hrvatskog frazeološkog rječnika s obzirom na to da takav rječnik zasad ne postoji u hrvatskoj frazeografiji. Vrijednost i potencijal vizualne prezentacije frazema u poučavanju frazeologije ispituje se pilot istraživanjem putem ankete provedene među studentima rusistike i bohemistike Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati istraživanja dokazuju da ilustracija frazema u značajnoj mjeri pomaže razumijevanju, a samim time i usvajanju frazema stranoga jezika. Time se nedvojbeno potvrđuje i frazeodidaktički potencijal ilustriranih frazeoloških rječnika te potreba stvaranja rječnika takvoga tipa za osnovni frazeološki fond hrvatskoga jezika.
vizualna prezentacija ; ilustracija ; razumijevanje frazema ; ilustrirani frazeološki rječnik ; frazeodidaktika
nije evidentirano
engleski
The potential of visual presentation of idioms in teaching phraseology
nije evidentirano
visual presentation ; ilustration, understanding of idioms, ilustrated phraseological dictionaries, teaching phraselogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-100.
2019.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7975-86-9
Podaci o matičnoj publikaciji
Frazeologija, učenje i poučavanje. Zbornik radova s Međunarodne znanstvene konferencije održane od 19. do 21. travnja 2018. godine u Rijeci
Macan, Željka
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096