Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poboljšanje dijagnostike prekida pretplatničkog odnosa pomoću dubinske analize internetskog sadržaja (CROSBI ID 440353)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kunić, Zdravko Poboljšanje dijagnostike prekida pretplatničkog odnosa pomoću dubinske analize internetskog sadržaja / Klepac, Goran (mentor); Zagreb, Visoko učilište Algebra, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kunić, Zdravko

Klepac, Goran

hrvatski

Poboljšanje dijagnostike prekida pretplatničkog odnosa pomoću dubinske analize internetskog sadržaja

Kod institucija koje organiziraju sezonske koncertne cikluse prisutan je poslovni problem zadržavanja pretplatnika. Budući da je za zadržavanje pretplatnika koji će s velikom vjerojatnošću obnoviti pretplatu potreban bitno manji marketinški napor, institucijama je potrebna pomoć pri identifikaciji pretplatnika koji razmišljaju o tome da ne obnove pretplatu. U radu su uspoređena dvije varijante modela koji to omogućuju. U prvoj varijanti se model temelji isključivo na strukturiranim podacima iz skladišta podataka, a u drugoj je taj isti model dopunjen nestrukturiranim podacima ekstrahiranim na temelju analize tekstova objavljenih na internetskim portalima. Osnovni model između ostalih atributa sadržava i atribut kojim se koncerti rangiraju prema cijenama ulaznica koje su različite za svaki koncert u ciklusu. Iz kombinacije posjećenih koncerata formira se atribut koji posredno, na temelju cijena određenih od strane organizatora, predstavlja (ne)zadovoljstvo pretplatnika pojedinačnim koncertima u ciklusu. Ovaj rad nudi drugačiju posrednu metodu otkrivanja (ne)zadovoljstva pretplatnika kod koje nema elementa subjektivne procjene organizatora već se ona temelji na podacima o sentimentalnoj intoniranosti internetskih članaka, njihovom broju i čitanosti. Rezultat istraživanja je pokazao da postoji značajan nerazmjer između rangiranja pojedinačnih koncerata na temelju vrijednosti za publiku i vrijednosti za organizatora te da je indikator (ne)zadovoljstva dobiven analizom internetskog sadržaja relevantniji za procjenu obnove pretplate od indikatora vrijednosti koncerta na temelju cijene ulaznica.

prekid ugovornog odnosa, rudarenje teksta, analiza sentimenta

nije evidentirano

engleski

Improving churn prediction using in-depth analysis of Internet content

nije evidentirano

churn, text-mining, sentiment analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

10.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Visoko učilište Algebra, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo