Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o. (CROSBI ID 292852)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kaužljar, Dražen
hrvatski
Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.
Zahtjevi ISO standarda, a osobito norme ISO 9001, ne samo da pomažu u približavanju članica Europske unije i jednostavnijoj komunikaciji poslovnim procesima, već predstavljaju i prikaz najbolje svjetske prakse. Zbog toga dolazi do periodičkih revizija i modernizacije ISO standarda. Najnovija revizija ISO 9001 usvojena je 2015. te se poslovanje mora prilagoditi njezinim zahtjevima do 2018. želi li se zadržati certifikat. Ipak, puno je veći razlog za primjenu ISO standarda poboljšanje poslovanja poduzeća. U radu su uspoređena suvremena poduzeća telekomunikacijskog sustava čiji su proizvodi i usluge prepoznatljivi te poduzeće željezničkog sustava koje nema prepoznatljive proizvode i usluge. Upravo to poduzeće moglo bi na temelju zahtjeva norme ISO 9001:2015 unaprijediti svoje poslovanje i povećati prihode od prodaje prijevoznih usluga
ISO standardi, prodaja trasa, proizvodi i usluge, unaprjeđenje poslovanja, povećanje prihoda
nije evidentirano
engleski
Product management model in HŽ Infrastruktura d.o.o.
nije evidentirano
ISO standards, sales of routes, products and services, business improvement, revenue growth
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2
2018.
17-26
objavljeno
1333-7971
2584-3060