Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme (CROSBI ID 701511)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grčić, Ante ; Koludrović, Morana
hrvatski
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme
Cilj istraživanja bio je analizom studijskih planova i programa pedagogije istražiti vrste kolegija iz područja metodologije pedagoških istraživanja te njima pripadajuće ishode učenja i sadržaje s naglaskom na metodološke pristupe i istraživačke metode zastupljene u njima. Utvrđeno je da analizirani studijski programi obuhvaćaju kolegije, ishode učenja i sadržaje koji se odnose i na kvalitativne i na kvantitativne pristupe pedagoškim istraživanjima. Pri tome je nešto uočljivija tendencija ka stjecanju vještina potrebnih za primjenu kvantitativnih istraživanja čemu najviše doprinosi činjenica da je statistika obvezan kolegij na svim programima. To s jedne strane može biti nasljeđe višedesetljetne pozitivističke paradigme, a s druge strane moguće je da nastavnici procjenjuju da je studentima potreban dugotrajniji angažman kako bi stekli vještine potrebne za statističku obradu, analizu i interpretaciju podataka pa su time i takvi ishodi učenja i sadržaji zastupljeniji u odnosu na kvalitativne.
komparativna analiza ; kvalitativna metodologija ; kvantitativna metodologija ; studij pedagogije
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of research methodology programs in pedagogy studies: The relationship between qualitative and quantitative paradigm
nije evidentirano
comparative analysis ; qualitative methodology ; quantitative methodology ; pedagogy curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
92-96.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu
978-86-7447-154-8
Podaci o skupu
26. naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
predavanje
12.03.2021-13.03.2021
Beograd, Srbija