Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme (CROSBI ID 701511)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Grčić, Ante ; Koludrović, Morana Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.). Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96

Podaci o odgovornosti

Grčić, Ante ; Koludrović, Morana

hrvatski

Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme

Cilj istraživanja bio je analizom studijskih planova i programa pedagogije istražiti vrste kolegija iz područja metodologije pedagoških istraživanja te njima pripadajuće ishode učenja i sadržaje s naglaskom na metodološke pristupe i istraživačke metode zastupljene u njima. Utvrđeno je da analizirani studijski programi obuhvaćaju kolegije, ishode učenja i sadržaje koji se odnose i na kvalitativne i na kvantitativne pristupe pedagoškim istraživanjima. Pri tome je nešto uočljivija tendencija ka stjecanju vještina potrebnih za primjenu kvantitativnih istraživanja čemu najviše doprinosi činjenica da je statistika obvezan kolegij na svim programima. To s jedne strane može biti nasljeđe višedesetljetne pozitivističke paradigme, a s druge strane moguće je da nastavnici procjenjuju da je studentima potreban dugotrajniji angažman kako bi stekli vještine potrebne za statističku obradu, analizu i interpretaciju podataka pa su time i takvi ishodi učenja i sadržaji zastupljeniji u odnosu na kvalitativne.

komparativna analiza ; kvalitativna metodologija ; kvantitativna metodologija ; studij pedagogije

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of research methodology programs in pedagogy studies: The relationship between qualitative and quantitative paradigm

nije evidentirano

comparative analysis ; qualitative methodology ; quantitative methodology ; pedagogy curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-96.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika

Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana

Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu

978-86-7447-154-8

Podaci o skupu

26. naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa"

predavanje

12.03.2021-13.03.2021

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice