Promocija seoskih gospodarstava na društvenim mrežama (FACEBOOKU) (CROSBI ID 701307)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stipanović, Branka
hrvatski
Promocija seoskih gospodarstava na društvenim mrežama (FACEBOOKU)
U radu se obrađuje zastupljenost promotivne komunikacije seoskih gospodarstava na društvenim mrežama – s naglaskom na facebook. Rezultati istraživanja pokazuju kako je većina vlasnika seoskih gospodarstava prepoznala značaj društvenih mreža (facebooka) u suvremenoj marketinškoj komunikaciji, no u svojoj komunikaciji prema ciljnim skupinama gostiju ne iscrpljuju sve mogućnosti koje facebook nudi. Rezultati također ukazuju na činjenicu da korištenje facebooka utječe na povećanje obujma prodaje proizvoda i usluga, a dokazana je i statistički značajna veza između dobi i razine obrazovanja ispitanika i korištenja facebooka kao promotivnog alata.
seoska gospodarstva, facebook, društvene mreže, promocija
nije evidentirano
engleski
Promotion of rural holdings on social network (FACEBOOKU)
nije evidentirano
rural holdings, facebook, social network, promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
277-287.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
"Održivi razvoj ruralnih krajeva 2014"
Skendžić, Aleksandar
Gospić: Gospić
978-953-56202-5-9
Podaci o skupu
2. interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem - "Održivi razvoj ruralnih krajeva 2014."
predavanje
20.11.2014-21.11.2014
Gospić, Hrvatska