Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti (CROSBI ID 701249)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina
hrvatski
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti
Poznata umjetnička djela gotovo su kontinuirano od svojega nastanka pa do danas bila motivacijom raznih vizualnih rekonstrukcija i reinterpretacija, izrađenima bilo od strane drugih umjetnika ili amatera. U današnjem vremenu nadmoći društvenih mreža takva se rješenja gotovo nameću kao samorazumljive dopadljive vizualne komunikacije između njihovih korisnika i svijeta umjetnosti, koje nas često mogu prvenstveno zabaviti, ali i ponukati na dublja promišljanja o univerzalnosti likovnih ideja i govora. U tom pogledu cilj ovoga izlaganja je istaknuti metodu vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije u kontekstu srednjoškolske nastave likovne umjetnosti, predviđene i odgojno-obrazovnim ishodima razrađenima u Kurikulumu nastavnog predmeta Likovna kultura za osnovne škole i Likovna umjetnost za gimnazije (2019.), kao dobro sredstvo u razvoju kreativnosti učenika, poticanju na samostalno istraživanje umjetničkih djela i oblikovanju kritičkoga mišljenja. U sklopu izlaganja ujedno će se predstaviti rezultati ove metode izvedene prilikom rada sa studentima povijesti umjetnosti i likovne umjetnosti unutar nekoliko akademskih godina, a koja je podrazumijevala ne samo likovni segment reinterpretacije odabranoga djela, nego i pisanu autorefleksiju na idejni koncept rada.
srednjoškolski predmet Likovna umjetnost, vizualne rekonstrukcije, vizualne reinterpretacije, metoda učenja, predmetni kurikulum
nije evidentirano
engleski
Visual reconstructions and reinterpretations of works of art as a teaching method in the fields of fine art and art history
nije evidentirano
high school subject Visual Arts, visual reconstructions, visual reinterpretations, teaching method, Curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
10-11.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka
Škojo, Tihana
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-30-6
Podaci o skupu
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
predavanje
23.10.2020-24.10.2020
Osijek, Hrvatska ; online