Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike, (CROSBI ID 440219)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Duvnjak, Ivana
Jelaska, Zrinka
hrvatski
Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike,
U ovom se radu postavlja pitanje kako učenici kojima je materinski jezik španjolski usvajaju hrvatski jezik, koja im područja predstavljaju naviše poteškoća, što ćemo pokušati utvrditi istraživanjem, a pod pretpostavkom da im najviše poteškoća stvara učenje gramatike, istraživanjem ćemo pokušati spoznati njihove stavove o strategijama kojima se koriste kako bi tim područje ipak ovladali. Uz to, kratkim ćemo upitnikom probati utvrditi koja točno područja hrvatske gramatike učenici smatraju teškima, a koja su im lakša i brže ih svladavaju. Valja istaknuti da ima jako malo istraživanja koja povezuju navedena dva jezika, a posebice kad se radi o ispitivanju učenja hrvatskoga jezika ako su učenici govornici španjolskoga. Cilj je ovog rada ispitati stavove učenika kojima je materinski jezik španjolski o tome koji su im dijelovi hrvatskoga jezika najproblematičniji te ispitati kojim se strategijama koriste kako bi što uspješnije savladali hrvatsku gramatiku. Rezultati i spoznaje trebali bi poslužiti profesorima hrvatskoga kao stranoga jezika u pripremi nastave i u pristupu kad se radi o učenicima kojima je španjolski materinski jezik.
hrvatski jezik, španjolski jezik, stavovi, učenje hrvatskoga
nije evidentirano
engleski
The Attitudes of Spanish learners of Croatian as L2 towards grammar strategies
nije evidentirano
Croatian language, Spanish language, attitudes, learning Croatian
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
11.06.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb