Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika (CROSBI ID 701216)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Gulešić Machata, Milvia ; Udier, Sanda Lucija
hrvatski
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika
Specifičnost je poučavanja kulture u heterogenim skupinama nepostojanje relativnoga zajedničkoga predznanja učenika ne samo o ciljnoj hrvatskoj kulturi nego ni zajedničkoga “općega znanja” koje se podrazumijeva kod učenika koji su prošli ili koji prolaze isti obrazovni sustav. Učenici u heterogenim skupinama najčešće dolaze iz vrlo različitih dijelova svijeta u kojima su stekli vrlo različito obrazovanje pa se poučavatelj ne može osloniti na njihovo zajedničko znanje. U izlaganju je riječ o tome kako poučavati hrvatsku kulturu u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika.
hrvatski kao ini jezik, međukulturna kompetencija, heterogene skupine učenika
nije evidentirano
engleski
Croatia in context: developing intercultural competence in heterogeneous groups of Croatian students as L2
nije evidentirano
Croatian as a second and foreign language, intercultural competence, heterogeneous groups of students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.
predavanje
12.10.2019-12.10.2019
Novi Sad, Srbija