Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika (CROSBI ID 701216)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Gulešić Machata, Milvia ; Udier, Sanda Lucija Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika. 2019

Podaci o odgovornosti

Gulešić Machata, Milvia ; Udier, Sanda Lucija

hrvatski

Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika

Specifičnost je poučavanja kulture u heterogenim skupinama nepostojanje relativnoga zajedničkoga predznanja učenika ne samo o ciljnoj hrvatskoj kulturi nego ni zajedničkoga “općega znanja” koje se podrazumijeva kod učenika koji su prošli ili koji prolaze isti obrazovni sustav. Učenici u heterogenim skupinama najčešće dolaze iz vrlo različitih dijelova svijeta u kojima su stekli vrlo različito obrazovanje pa se poučavatelj ne može osloniti na njihovo zajedničko znanje. U izlaganju je riječ o tome kako poučavati hrvatsku kulturu u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika.

hrvatski kao ini jezik, međukulturna kompetencija, heterogene skupine učenika

nije evidentirano

engleski

Croatia in context: developing intercultural competence in heterogeneous groups of Croatian students as L2

nije evidentirano

Croatian as a second and foreign language, intercultural competence, heterogeneous groups of students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.

predavanje

12.10.2019-12.10.2019

Novi Sad, Srbija

Povezanost rada

Filologija