Emocionalna reakcija straha u visokoškolskoj nastavi turskog jezika (CROSBI ID 440164)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Meštrović, Marina
Marta Andrić ; Ivan Markić
hrvatski
Emocionalna reakcija straha u visokoškolskoj nastavi turskog jezika
Nastavni je proces mjesto pojave različitih emocionalnih reakcija. Promatrajući nastavu stranih jezika, pozornost se osobito usmjerava na pojavu emocije straha koja se pri povezivanju s procesom usvajanja jezika koji nije materinski naziva strahom od stranoga jezika. Riječ je o osjećaju neugode, nervoze i nesigurnosti do kojega dolazi kada na stranome jeziku treba govoriti, čitati, pisati ili slušati s razumijevanjem. Ova je pojava u prvom dijelu diplomskoga rada detaljnije pojašnjena s teorijskog gledišta, dok su u njegovom drugom dijelu prikazani rezultati istraživanja koje je za cilj imalo steći detaljniji uvid u njene izvore i prijedloge za eliminaciju ili smanjenje. Rezultati brojnih istraživanja, pa tako i kvalitativnog istraživanja provedenog u svrhu samoga rada, pokazali su kako se negativne emocionalne reakcije koje ukazuju na strah od jezika mogu javiti i u kontekstu visokoškolske nastave, odnosno u nastavi lektorskih vježbi turskoga jezika kod studenata diplomskog studija turkologije.
nastava, strah, strah od jezika, turski jezik
nije evidentirano
engleski
Emotional reaction of fear in hihger-education level od Turkish language lectures
nije evidentirano
teaching, fear, fear of language, Turkish language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
10.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb