Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza razumljivosti teksta udžbenika nastavnog predmeta Prirode i društva za 1. razred osnovne škole u Republici Turskoj (CROSBI ID 440163)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ajla Čustović Analiza razumljivosti teksta udžbenika nastavnog predmeta Prirode i društva za 1. razred osnovne škole u Republici Turskoj / Marta Andrić ; Ivan Markić (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Ajla Čustović

Marta Andrić ; Ivan Markić

hrvatski

Analiza razumljivosti teksta udžbenika nastavnog predmeta Prirode i društva za 1. razred osnovne škole u Republici Turskoj

Udžbenici su najstarija sredstva za učenje. Mnoge generacije ljudi koristile su različite udžbenike za učenje. Osim što udžbenici koriste učenicima, koriste i profesorima u pripremi gradiva koje predaju. Udžbenici u cijelome svijetu vrlo su slični, a analizira ih se s ciljem poboljšavanja istih. Predmet ovog rada je analiza udžbenika Prirode i društva za prvi razred osnovne škole koji se koriste u Turskoj. Pri analizi udžbenika analizirana je razumljivost teksta prema Langerovoj metodi. Prema navedenoj metodi razumljivost teksta se analizira skroz 4 parametra: jednostavnost, raščlanjenost, kratkoća, odnosno jezgrovitost teksta i poticajne dodatke. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na kvalitetu razumljivosti teksta u udžbenicima Prirode i društva u Republici Turskoj. Istraživanjem se došlo do rezultata da su kategorije jezgrovitosti i poticajnih dodataka najbliže optimumu, dok bi se trebalo dodatno poraditi na kategorijama jednostavnosti i raščlanjenosti u procjenjivanim udžbenicima.

udžbenik, Turska, analiza, Langerova metoda analize, razumljivost teksta

nije evidentirano

engleski

Analysis of textual Intelligibility in Nature and Science Textbooks for 1st grade of Primary School in the Republic of Turkey

nije evidentirano

textbook, Turkey, analysis, Langer’s method of analysis, text intelligibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

103

20.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija