Razvijanje pragmatičke kompetencije u nastavi hrvatskog kao inog jezika (CROSBI ID 701167)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Udier, Sanda Lucija
hrvatski
Razvijanje pragmatičke kompetencije u nastavi hrvatskog kao inog jezika
Istraživanja su pokazala da razvijena gramatička kompetencija ne podrazumijeva proporcionalno razvijen stupanj pragmatičke kompetencije. Čak i učenici s visokim gramatičkim (i drugim organizacijskim) kompetencijama pokazuju vrlo različit raspon pragmatičke kompetencije, od visoke do niske razine.Pragmatička je kompetencija obično bolje razvijena u situaciji drugoga jezika nego u situaciji stranoga jezika. Kakva je situacija s nasljednim govornicima, koliko znam, nije istraženo i utvrđeno. Kad učenici usvajaju ini jezik u zemlji gdje se on govori, pragmatička je kompetencija od najveće važnosti jer je učenici uvježbavaju u svakodnevnim situacijama i mogu biti negativno percipirani ako nije dobro razvijena. U izlaganju je riječ o načinima razvijanja pragmalignvističke kompetencije u nastavi HIJ-a.
pragmatička kompetencija, hrvatski ako ini jezik, poučavanje hrvatskog kao inoga jezika
nije evidentirano
engleski
Development of Pragmalinguistic Competence in the Croatian as L2 teaching
nije evidentirano
pragmalinguistic competence, Croatian as L2, teaching CL2
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
9. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
predavanje
08.07.2016-09.07.2016
Zagreb, Hrvatska