Poslovni modeli za održivi sportski turizam (CROSBI ID 69217)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Perić, Marko
hrvatski
Poslovni modeli za održivi sportski turizam
Pojam „poslovni model“ (eng. Business Model) danas je uobičajena riječ u akademskim krugovima kao i u poslovnoj praksi. Ovo poglavlje u knjizi naglasak stavlja na definiranje poslovnog modela i njegove sastavne elemente s posebnim osvrtom na poslovne modele u kontekstu sportskog turizma. Analizom odabranog sportsko-turističkog događaja pokušat će se operacionalizirati teorijska znanja tj. približiti implementacija koncepta poslovnog modela u sportsko-turističkoj praksi. Poslovni model za održivi sportski turizam tj. sportski turizam koji će uvažavati interese ne samo turista i pružatelja usluga već i cjelokupne lokalne zajednice i okoline, trebao sadržavati sljedeće četiri ključne kategorije: prijedlog vrijednosti, zadržavanje vrijednosti, stvaranje vrijednosti i mrežu vrijednosti.
poslovni modeli ; sportski turizam ; vrijednost
Urednička recenzija + recenzenti knjige
engleski
Business models for the sustainable sports tourism
nije evidentirano
business models ; sports tourism ; value
nije evidentirano
Podaci o prilogu
246-263.
objavljeno
Podaci o knjizi
Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika
Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna
Zagreb: Narodne novine ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2021.
978-953-234-300-7