Razvoj marke grada Livna (CROSBI ID 440123)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vujeva, Vladimir
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Razvoj marke grada Livna
Cilj diplomskog rada je istražiti identitet i imidž grada Livna u svrhu izgradnje i upravljanja markom. U radu se prvo obrađuje i analizira teorija povezana s konceptom razvoja marke grada, sastavnicama koncepta i svrhom upravljanja markom grada. Potom se predstavljaju i analiziraju uspješni slučajevi razvoja i upravljanja markom grada (Amsterdam, Oslo, Poznan). Slijedi dio rada koji sadrži opće informacije o gradu Livnu i njegovim karakteristikama. Zatim se opisuje provedeno primarno, kvantitativno istraživanje kojim je obuhvaćeno 226 ispitanika, analiziraju se i interpretiraju rezultati, a kako bi se provjerila istinitost postavljenih hipoteza. U zaključku se prezentiraju smjernice za budući razvoj marke grada Livna.
Razvoj marke grada, razvoj marke mjesta, Livno
nije evidentirano
engleski
City Branding Livno
nije evidentirano
City Branding, Place Branding, Livno
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
23.03.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb