Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika (CROSBI ID 440112)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Roca, Marta
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika
U današnjem digitalnom okruženju korištenje tehnologije pruža jednostavniji, jeftiniji i ubrzaniji pristup rješavanju različitih izazova. Proces masovne podrške omogućio je pojedincima ili organizacijama da u najkraćem vremenskom periodu dođu do potrebnog znanja, dobara i usluga uz minimalni financijski trošak. Veliki odaziv javnosti stvorio je temelje za daljnji razvoj različitih tipova masovne podrške koji se razlikuju po traženim uslugama. Među značajnim uslugama predstavlja učenje jezika i unaprjeđenje jezičnih sustava kroz zabavne i edukativne besplatne igrice. Odnosno, igrifikacija u učenju i analizi jezika omogućava povećanu angažiranost korisnika zainteresiranih za jezik u dotične usluge, koji igranjem stjecaju nova znanja, a istovremeno poboljšavaju jezične tehnologije. U ovom radu prikazat ću koje tipove masovne podrške razlikujemo, kada se pojavljuje pojam igrifikacije te naposljetku prikazati nekoliko najznačajnijih jezičnih usluga koje omogućuju učenje i analizu jezika.
masovna podrška, učenje jezika uz igre, igrifikacija, Duolingo, GWAP igre, reCaptcha
nije evidentirano
engleski
Implicit crowdsourcing in language learning and analysis
nije evidentirano
implicit crowdsourcing, language learning, gamification, Duolingo, GWAP games, reCaptcha
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
27.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb