Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu (CROSBI ID 292250)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončar-Vicković, Sanja ; Rumora, Ivica
hrvatski
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu
U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.
školska arhitektura, organizacija učionice, informacijsko komunikacijske tehnologije, suvremeno učenje, moderna škola
nije evidentirano
engleski
Classroom for the future in a school from the past - how the architects and pedagogues create a new school
nije evidentirano
school architecture, classroom organization, information communication technology, contemporary learning, modern school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21 (1)
2018.
51-66
objavljeno
0350-8552
2584-6159
10.32762/zr.21.1.3