Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini (CROSBI ID 700865)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Dobrić, Arnalda ; Deželjin, Vesna Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini // SIH Zagreb, Hrvatska, 06.07.2018-07.07.2018

Podaci o odgovornosti

Dobrić, Arnalda ; Deželjin, Vesna

hrvatski

Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini

Posljednjih godina raste broj kolegija koji se na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu izvode na engleskom jeziku U zimskom semestru ak. godine 2017./ 2018., kolegij, naslovljen „Croatian in Contact with Other Languages: Past and Present“, bio je namijenjen stranim studentima na Croaticumu (hrvatski kao strani jezik), a drugi, naslovljen „Speech and Movement“ na Odsjeku za fonetiku, bio je namijenjen kroatofonim studentima svih studija te stranim studentima u programu Erasmus +. Preduvjet za njihovo pohađanje bio je poznavanje engleskoga jezika na razini B2 prema samoprocjeni studenata.. Skupina stranih studenata s Croaticuma brojila je dvanaest polaznika, a upitnik o demografskim podatcima i poznavanju jezika ispunilo je četvero studenata Croaticuma (materinski jezici španjolski, engleski i poljski) te troje stranih studenata kolegija „Speech and movement“ (materinski jezici grčki i španjolski). U skupini domaćih studenata fonetike bilo je 11 polaznika. Unatoč očekivanoj razini poznavanja engleskoga jezika kao posrednika, tijekom izvođenja nastave više su puta uočeni nesporazumi ili čak otežana komunikacija u više smjerova. Prije pismenoga ispita izdvojeno je nekoliko elemenata koji su trebali pomoći nastavniku da što objektivnije vrednuje pismeni dio ispita, a to su bili: a) poznavanje sadržaja (35%) ; b) poznavanje terminologije (35%) ; c) precizna uporaba terminologije (20%) ; d) kvaliteta i jasnoća izražavanja (10%). U ovoj se prilici iznose rezultati analize o stupnju poštivanja zadanih kriterija ocjenjivanja te se propituje njihova prikladnost.

interkulturna sredina ; engleski za akademske potrebe ; ocjenjivanje pismenoga ispita

nije evidentirano

engleski

Evaluation of Written Exams in Language of Communication in an Intercultural Environment

nije evidentirano

intercultural environment ; English for academic purposes ; evalutation of written exames

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

SIH

predavanje

06.07.2018-07.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija