Izravna prodaja poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj &#8211 ; mogućnosti i ograničenja (CROSBI ID 489283)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Damir ; Kolega, Ante ; Radman, Marija
hrvatski
Izravna prodaja poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj &#8211 ; mogućnosti i ograničenja
Povećanje konkurentnosti temeljni je cilj hrvatske poljoprivrede. Jedna od mogućnosti povećanja konkurentnosti je izravna prodaja seljačkih proizvoda. U radu se polazi od teoretskih odrednica izravne prodaje, značaju izravne prodaje i najnovijim tendencijama. Potom se analizira izravna prodaja u Hrvatskoj, te prigode i rizici budućeg razvitak. Na kraju se daju zaključci i preporuke mjera kojim treba podrži i ubrza razvitak izravne prodaje u Hrvatskoj.
izravna prodaja; Hrvatska; tržište
nije evidentirano
engleski
The direct sale of agricultural products in Croatia - Possibilities and limitations
nije evidentirano
direct sale; Croatia; market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
110-123-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prilagodba Europskoj zajednici hrvatske poljoprivrede, šumarstva i ribarstva
Kolega, Ante
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Znanstveno vijeće za poljoprivredu i šumarstvo i Sekcija za gospodarstvo ; Hrvatsko agroekonomsko društvo
Podaci o skupu
Prilagodba Europskoj zajednici, hrvatske poljoprivrede, šumarstva i ribarstva
predavanje
05.06.2002-08.06.2002
Zadar, Hrvatska