Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog odgoja (CROSBI ID 20302)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija ; Petrić, Vilko Integrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog odgoja. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Petrić, Vilko

hrvatski

Integrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog odgoja

Integrirano učenje uz pokret u ustanovi ranog odgoja znanstvena je knjiga nastala kao rezultat višegodišnjeg istraživanja odgojno-obrazovne prakse u ustanovama ranog odgoja, koja su se realizirala putem projekta pod brojem uniri- drustv-18-268 Uspostavljanje sustava za praćenje tjelesne aktivnosti suvremenom tehnologijom u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koje financira Sveučilište u Rijeci. Tijekom projektnih aktivnosti razvio se pristup integriranog učenja uz pokret koji predstavlja teoriju proizašlu iz prakse i otvara novi smjer u pristupu integriranom učenju djece i općenito razvoju odgojno-obrazovnog procesa u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Autori su knjigu generalno podijelili u tri poglavlja. Prva dva predstavljaju teorijski okvir i polazišta integriranog učenja uz pokret, a potkrijepljeni su pregledom znanstvenih istraživanja i konkretnim praktičnim primjerima iz neposrednog odgojno-obrazovnog procesa. U trećem su poglavlju predstavljeni znanstveni članci vezani uz vrednovanje teorije integriranog učenja uz pokret tijekom odgojno- obrazovnog procesa, koji su objavljeni u eminentnim međunarodnim znanstvenim knjigama, časopisima i zbornicima radova indeksiranima u vrijednim svjetskim znanstvenim bazama: Web of Science i Scopus. Članci predstavljaju kronologiju razvoja, odnosno proces utemeljenja teorije integriranog učenja uz pokret u određenom razdoblju. Djeci je prirodno u svakoj situaciji tražiti pokret koji je nezaobilazan dio integriranog učenja, što osigurava njihov cjeloviti razvoj i veću kvalitetu života. Integrirano učenje uz pokret spada u najkvalitetnije pristupe neposrednog rada u svakodnevnom odgojno-obrazovnom procesu.

Integrirano učenje, pokret, ustanove ranog odgoja

nije evidentirano

engleski

Movement-Based Integrated Learning in Early Education Institutions

nije evidentirano

Integrated Learning, Movement, Early Education Institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2021.

978-953-7917-31-9

158

objavljeno

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Kineziologija, Pedagogija