Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru (CROSBI ID 292169)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Čilaš Mikulić, Marica Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru // Romanoslavica, LII (2016), 2; 259-273

Podaci o odgovornosti

Čilaš Mikulić, Marica

hrvatski

Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru

Reklamiranje proizvoda i usluga u posljednjih stotinjak godina uzrokovalo je postupno stvaranje specifičnoga reklamnoga diskursa, čija su obilježja, među ostalima, direktivnost, superlativnost, leksičko i sintaktičko ponavljanje, figurativnost, intertekstualnost itd. Reklamni diskurs pokazuje određene razlike ovisno o tome je li riječ o tiskanim reklamama (u novinama, na plakatima, teletekstu) ili govornima (na radiju). Televizijske reklame kombiniraju mogućnosti koje nude vizualni i govorni mediji pa tu najviše dolazi do izražaja multimedijalnost. 90-ih godina 20. stoljeća pojavljuju se internetske reklame. Na internetskim stranicama hrvatskoga govornoga područja tada nije bilo mnogo reklama, a one koje su bile stvarane su prema engleskim obrascima (Halonja – Kovačević 1999). U radu će se analizirati jezična (stilska, semantička, leksička i sintaktička) obilježja reklama koje se pojavljuju na internetu na hrvatskome jeziku u 2015. godini te će se usporediti s obilježjima reklamnoga diskursa u ostalim medijima, poznatima iz literature.

internetsko reklamiranje, multimedijalni diskurs, hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

Linguistic features of advertisemetns in the Croatian Interent space

nije evidentirano

Internet advertising, multimedial discourse, Croatian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LII (2)

2016.

259-273

objavljeno

0557-272X

2537-4214

Povezanost rada

Filologija