Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru (CROSBI ID 292169)
Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čilaš Mikulić, Marica
hrvatski
Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru
Reklamiranje proizvoda i usluga u posljednjih stotinjak godina uzrokovalo je postupno stvaranje specifičnoga reklamnoga diskursa, čija su obilježja, među ostalima, direktivnost, superlativnost, leksičko i sintaktičko ponavljanje, figurativnost, intertekstualnost itd. Reklamni diskurs pokazuje određene razlike ovisno o tome je li riječ o tiskanim reklamama (u novinama, na plakatima, teletekstu) ili govornima (na radiju). Televizijske reklame kombiniraju mogućnosti koje nude vizualni i govorni mediji pa tu najviše dolazi do izražaja multimedijalnost. 90-ih godina 20. stoljeća pojavljuju se internetske reklame. Na internetskim stranicama hrvatskoga govornoga područja tada nije bilo mnogo reklama, a one koje su bile stvarane su prema engleskim obrascima (Halonja – Kovačević 1999). U radu će se analizirati jezična (stilska, semantička, leksička i sintaktička) obilježja reklama koje se pojavljuju na internetu na hrvatskome jeziku u 2015. godini te će se usporediti s obilježjima reklamnoga diskursa u ostalim medijima, poznatima iz literature.
internetsko reklamiranje, multimedijalni diskurs, hrvatski jezik
nije evidentirano
engleski
Linguistic features of advertisemetns in the Croatian Interent space
nije evidentirano
Internet advertising, multimedial discourse, Croatian language
nije evidentirano