Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja (CROSBI ID 80189)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Mrnjavac, Željko
hrvatski
Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja
U radu je obrazložena potreba vođenja selektivne politike zapošljavnja, pojašnjeni nedostaci primjene uobičajenih mjera, te razrađena teoretska osnova ugradnje marketinške filozofije u cilju što kvalitetnijeg ostvarivanja socijalnih i gospodarskih ciljeva selektivne politike tržišta rada. Nije upitno da je rješenje problema nezaposlenosti u Hrvatskoj, kao i u ostalim zemljama u tranziciji, vezano uz pokretanje gospodarskog rasta, ali za problemsku grupu dugotrajno nezaposlenih nužno je provođenje specifične politike tržišta rada. Politika tržišta rada, usmjerena na integriranje teško zaposlivih osoba može se promatrati kao proces razmjene sa poduzećima. Marketing koncept ne predstavlja jedinstveni i jednostavni recept, već smjernicu kako doziranje i kombinacija različitih instrumenata mogu biti određeni, umjesto prema pritisku i hitnoći političkih prilika, prema posebnim potrebama željenih procesa razmjene. Pod takvim pretpostavkama poltika tržišta rada može i trebala bi pri oblikovanju svojih mjera učiti od marketinškog koncepta koji je uobičajen za tržišno poslovanje poduzeća. Socijalna zadaća selektivnog poticanja integracije teško zaposlivih osoba u proces rada može biti ostvareno samo posredno formiranjem palete instrumenata u skaldu sa specifičnim uvjetima i potrebama poduzeća - potencijalnih poslodavaca, a upravo to je bit primjene marketinga.
marketing; nezaposlenost; zapošljavanje
nije evidentirano
engleski
Contribution to the introduction of marketing philosophy in selective employment promotion
nije evidentirano
marketing; unemployment; employment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10 (1)
1997.
17-29-x
objavljeno
0353-2860