Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja (CROSBI ID 80189)

Prilog u časopisu | ostalo

Mrnjavac, Željko Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1997), 1; 17-29-x

Podaci o odgovornosti

Mrnjavac, Željko

hrvatski

Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja

U radu je obrazložena potreba vođenja selektivne politike zapošljavnja, pojašnjeni nedostaci primjene uobičajenih mjera, te razrađena teoretska osnova ugradnje marketinške filozofije u cilju što kvalitetnijeg ostvarivanja socijalnih i gospodarskih ciljeva selektivne politike tržišta rada. Nije upitno da je rješenje problema nezaposlenosti u Hrvatskoj, kao i u ostalim zemljama u tranziciji, vezano uz pokretanje gospodarskog rasta, ali za problemsku grupu dugotrajno nezaposlenih nužno je provođenje specifične politike tržišta rada. Politika tržišta rada, usmjerena na integriranje teško zaposlivih osoba može se promatrati kao proces razmjene sa poduzećima. Marketing koncept ne predstavlja jedinstveni i jednostavni recept, već smjernicu kako doziranje i kombinacija različitih instrumenata mogu biti određeni, umjesto prema pritisku i hitnoći političkih prilika, prema posebnim potrebama željenih procesa razmjene. Pod takvim pretpostavkama poltika tržišta rada može i trebala bi pri oblikovanju svojih mjera učiti od marketinškog koncepta koji je uobičajen za tržišno poslovanje poduzeća. Socijalna zadaća selektivnog poticanja integracije teško zaposlivih osoba u proces rada može biti ostvareno samo posredno formiranjem palete instrumenata u skaldu sa specifičnim uvjetima i potrebama poduzeća - potencijalnih poslodavaca, a upravo to je bit primjene marketinga.

marketing; nezaposlenost; zapošljavanje

nije evidentirano

engleski

Contribution to the introduction of marketing philosophy in selective employment promotion

nije evidentirano

marketing; unemployment; employment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

1997.

17-29-x

objavljeno

0353-2860

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost