Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi (CROSBI ID 292098)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidranski, Tihomir Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 185-202

Podaci o odgovornosti

Vidranski, Tihomir

hrvatski

Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi

Cilj ovog rada bio je utvrditi pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi. U istraživanju je sudjelovalo 558 učenika 1., 2., 3. i 4. razreda osnovnih škola od kojih 277 djevojčica i 281 dječak iz gradova koji zastupaju tri hrvatske regije (Zagreb, Osijek, Zadar). Za procjenu kinantropoloških obilježja korištena je metodologija praćenja učenika i učenica od 5. do 8. razreda osnovne škole prema „CROFIT NORME“ (Neljak i sur., 2011). Rezultati ukazuju na visoku pouzdanost i unutarnju konzistentnost u tri ponovljena mjerenja (Cronbachova alpha α od 0, 87 do 0, 99) promatranih testova te se kao takvi preporučuju učiteljima za upotrebu u nastavnom procesu. Prikazane orijentacijske vrijednosti u skladu su s dobnim i spolnim značajkama rasta i razvoja djece s tendencijom prirasta visine i mase tijela, ali još uvijek u skladu s transverzalnim standardima za hrvatsku populaciju djece. Zaključak je da daljnja istraživanja trebaju potvrditi pragmatičnu valjanost prikazanih testova i orijentacijskih normi, a svakako nakon desetogodišnje uporabe s obzirom na trend razvojnih promjena u visini i masi tijela.

antropološka obilježja, mlađa školska dob, nastavne aktivnosti, vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Reliability and orientation values ​​of CROFIT tests in classroom teaching

nije evidentirano

anthropological characteristics, younger school age, teaching activities, evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (3-4)

2020.

185-202

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Kineziologija

Poveznice