Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga (CROSBI ID 700728)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Đurđević, Ranka ; Cvitanušić Tvico, Jelena U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga // Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III / Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel (ur.). Brno: Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 201-209

Podaci o odgovornosti

Đurđević, Ranka ; Cvitanušić Tvico, Jelena

hrvatski

U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga

Individualne razlike pojedinaca koji uče ini jezik u posljednje se vrijeme sve više promatraju i istražuju u okviru teorije dinamičnih sustava. Važno mjesto unutar toga teorijskog okvira pripada propitivanju motivacije za učenje jezika, što je tema i ovoga rada. Uzimajući u obzir polazište TDS-a o učeniku jezika kao iznimno dinamičnom i složenom sustavu koji je u stalnoj interakciji sa svojim promjenjivim društvenim okruženjem, pokušat će se odgovoriti na pitanje što polaznike nastave hrvatskoga kao inoga jezika u Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik, prije svega studente hrvatskoga sa stranih sveučilišta te nasljedne/predačke govornike jezika motivira za učenje (studiranje) hrvatskoga, točnije koji tip motivacije prevladava pri njihovu odabiru hrvatskoga kao jezika kojim žele ovladati.

hrvatski kao ini jezik, motivacija, nasljedni/predački jezik, individualne razlike, teorija dinamičnih sustava

nije evidentirano

engleski

In the language learning the only thing that is constant is change On motivation of students and ancestral Croatian language learners

nije evidentirano

Croatian as L2, motivation, heritage/ancestral language/learner, individual differences, Dynamic Systems Theory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

201-209.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III

Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel

Brno: Filozofické fakulty Masarykovy univerzity

Podaci o skupu

Nastava južnoslavenskih jezika u današnjoj Europi

poster

13.05.2016-13.05.2016

Brno, Češka Republika

Povezanost rada

Filologija