Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116064

U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga


Đurđević, Ranka; Cvitanušić Tvico, Jelena
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga // Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III / Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel (ur.).
Brno: Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 201-209 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1116064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga
(In the language learning the only thing that is constant is change On motivation of students and ancestral Croatian language learners)

Autori
Đurđević, Ranka ; Cvitanušić Tvico, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III / Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel - Brno : Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016, 201-209

Skup
Nastava južnoslavenskih jezika u današnjoj Europi

Mjesto i datum
Brno, Češka Republika, 13. 5. 2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik, motivacija, nasljedni/predački jezik, individualne razlike, teorija dinamičnih sustava
(Croatian as L2, motivation, heritage/ancestral language/learner, individual differences, Dynamic Systems Theory)

Sažetak
Individualne razlike pojedinaca koji uče ini jezik u posljednje se vrijeme sve više promatraju i istražuju u okviru teorije dinamičnih sustava. Važno mjesto unutar toga teorijskog okvira pripada propitivanju motivacije za učenje jezika, što je tema i ovoga rada. Uzimajući u obzir polazište TDS-a o učeniku jezika kao iznimno dinamičnom i složenom sustavu koji je u stalnoj interakciji sa svojim promjenjivim društvenim okruženjem, pokušat će se odgovoriti na pitanje što polaznike nastave hrvatskoga kao inoga jezika u Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik, prije svega studente hrvatskoga sa stranih sveučilišta te nasljedne/predačke govornike jezika motivira za učenje (studiranje) hrvatskoga, točnije koji tip motivacije prevladava pri njihovu odabiru hrvatskoga kao jezika kojim žele ovladati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Cvitanušić (autor)

Avatar Url Ranka Đurđević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đurđević, Ranka; Cvitanušić Tvico, Jelena
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga // Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III / Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel (ur.).
Brno: Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 201-209 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Đurđević, R. & Cvitanušić Tvico, J. (2016) U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga. U: Krejčová, E. & Krejči, P. (ur.)Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III.
@article{article, year = {2016}, pages = {201-209}, keywords = {hrvatski kao ini jezik, motivacija, nasljedni/preda\v{c}ki jezik, individualne razlike, teorija dinami\v{c}nih sustava}, title = {U u\v{c}enju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i preda\v{c}kih u\v{c}enika hrvatskoga}, keyword = {hrvatski kao ini jezik, motivacija, nasljedni/preda\v{c}ki jezik, individualne razlike, teorija dinami\v{c}nih sustava}, publisher = {Filozofick\'{e} fakulty Masarykovy univerzity}, publisherplace = {Brno, \v{C}e\v{s}ka Republika} }
@article{article, year = {2016}, pages = {201-209}, keywords = {Croatian as L2, motivation, heritage/ancestral language/learner, individual differences, Dynamic Systems Theory}, title = {In the language learning the only thing that is constant is change On motivation of students and ancestral Croatian language learners}, keyword = {Croatian as L2, motivation, heritage/ancestral language/learner, individual differences, Dynamic Systems Theory}, publisher = {Filozofick\'{e} fakulty Masarykovy univerzity}, publisherplace = {Brno, \v{C}e\v{s}ka Republika} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font