U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga (CROSBI ID 700728)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Đurđević, Ranka ; Cvitanušić Tvico, Jelena
hrvatski
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga
Individualne razlike pojedinaca koji uče ini jezik u posljednje se vrijeme sve više promatraju i istražuju u okviru teorije dinamičnih sustava. Važno mjesto unutar toga teorijskog okvira pripada propitivanju motivacije za učenje jezika, što je tema i ovoga rada. Uzimajući u obzir polazište TDS-a o učeniku jezika kao iznimno dinamičnom i složenom sustavu koji je u stalnoj interakciji sa svojim promjenjivim društvenim okruženjem, pokušat će se odgovoriti na pitanje što polaznike nastave hrvatskoga kao inoga jezika u Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik, prije svega studente hrvatskoga sa stranih sveučilišta te nasljedne/predačke govornike jezika motivira za učenje (studiranje) hrvatskoga, točnije koji tip motivacije prevladava pri njihovu odabiru hrvatskoga kao jezika kojim žele ovladati.
hrvatski kao ini jezik, motivacija, nasljedni/predački jezik, individualne razlike, teorija dinamičnih sustava
nije evidentirano
engleski
In the language learning the only thing that is constant is change On motivation of students and ancestral Croatian language learners
nije evidentirano
Croatian as L2, motivation, heritage/ancestral language/learner, individual differences, Dynamic Systems Theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
201-209.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III
Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel
Brno: Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Podaci o skupu
Nastava južnoslavenskih jezika u današnjoj Europi
poster
13.05.2016-13.05.2016
Brno, Češka Republika